marți, 2 septembrie 2008

Domnule Chitu.....Bai nesimtitule......

Stateam aseara in lipsa de activitate si butonam telecomanda....cand....pe cine vad.....pe Stefan Chitu acest luptator de box al fotbalului romanesc.La inceput nu prezenta lui m-a marcat ci postul de televiziune la care aparea (Alpha Tv) si numele emisiunii (CSM PLOIESTI-echipa momentului)
Lasand la o parte rautatile si incercarea moderatorului de a arunca pisica moarta in curtea noastra Chitu s-a intrecut pe sine la unele intrebari.
Intrebat de moderator daca se crede dorit la FC PLOIESTI Chitu raspunde:
Daca nu sunt dorit la FC PLOIESTI plec! Pai mister Chitu tu nu intelegi ca noi suporterii nu vrem sa ne asociem numele de un blatist...de un bataus de arbitrii,ziaristi si nu in ultimul rand de jucatori???

Domnul Chitu se lauda singur:Sunt sportiv emerit ,maestru al sportului,ordin dat de reposatul iar daca la un meci sunt injurat in secunda doi plec.
Dumnezeu sa-l ierte dar sincer daca nu sti ca suntem in 2008 denota dementa.Drum bun...Campina este la 40 minute de stadionul Ilie Oana.Sincer nu cred ca o sa ne fie dor de tine.

Cu toate ca o parte din ultrasii galben albastrii sau Patraru il critica el (Chitu) declara: Nu am auzit pe nimeni sa ma conteste.Eu am venit la FC PLOIESTI la rugamintea domnului Manea si a lu` Nicolae si pentru ca eu cred ca este o provocare.
Domnule Chitu....TE RUGAM (sa nu cumva sa ajungem la altceva) POTI SA PLECI SINGUR?

Intrebat despre candidatele la promovare Chitu zice: PROGRESUL
SC FC
FC PLOIESTI
CEAHLAUL
Bai amaratule......daca tu asa vezi ordinea inseamna ca esti vandut la SC FC .Pentru noi acea echipa nu exista si cu asta basta.Dute lasa-ne!!!!!!

Si cea mai tare intrebare:Ati cerut vrodata ajutorul lui Mircea Sandu??
Chitu: Sunt prieten si partener de afaceri cu Mircea Sandu dar niciodata nu am apelat la el.INCA NU I-AM CERUT ACEST LUCRU.
Pai ba amaratule...decat sa promovam la rugamintea ta si dupa ce tu te-ai plans la federatie si la Mircea Sandu mai bine stam in ligaII.Noi suporterii am investit inima noastra in aceasta echipa si nu lasam pe unul ca tine sa-si bage coada.Nu avem nevoie de mila ta.

Si la sfarsit iti dorim tot binele din lume la ce echipa vrei tu.Aici la FC PLOIESTI nu esti DORIT.
DRUM BUN!!

Niciun comentariu:

free counters