luni, 8 decembrie 2008

Vivi...am nevoie de 5 jucatori

Urmariti un interviu realizat de www.doarpetrolul.ro cu Vivi Rachita



La cati jucatori vrei sa renunti? Si daca este vorba si de vreunul care a fost in lotul din liga a treia?
Nu pot sa spun nimic acum. Saptamana viitoare fac analiza turului si vorbim atunci, dar totul depinde de jucatorii care pot veni. Degeaba dau afara daca nu aduc nimic in loc.

Posibil sa apara vreun jucator de la Farul dintre cei disponibilizati?
Am vorbit ceva, dar nu pot sa dau amanunte. Intelegi de ce.Am deja o lista cu jucatorii pe care-i vreau din ianuarie pe care sper sa-i pot lua.

Sunt si jucatori din seria noastra? Sau din Divizia A?
Si din B, si din A. Am nevoie de 5 jucatori pentru a-mi acoperi posturile deficitare.

Pana la urma Liviu Mihai va ramane la noi? Vad ca a plecat la Farul in pregatiri! Daca ar pleca si Alexe, si el ar lasa un gol in echipa.
LM-ul se duce deocamdata la pregatiri cu Farul si nu se stie daca ramane. Alexe nu cred ca pleaca. Mai multe nu stiu.

Exista vreo sansa sa mai apara fosti petrolisti? Ma refer la cei spre final de cariera cum sunt Cristi sau Gigel.
Nu cred. Nici nu prea mai sunt si in plus vreau altceva: sa fac echipa si pentru la anu'.

Vlad mai ramane? Banuiesc ca l-ai adus sa creeze concurenta, dar nu s-a impuns si si-a cam ratat sansa...
Intai sa vedem ce portar aduc in iarna, am vorbit ceva de un portar strain.

De exemplu, observ ca unii au probleme financiare - Suceava, Botosani...
Vreau de la Botosani, dar au dat in vara pe ei cate 50 de mii de euro pe fiecare.Iti aduc aminte ca am dat pe toti jucatorii 50 de mii de euro! 24 de jucatori!

Care este compartimentul care te-a nemultumit cel mai mult?
Apararea si pe final atacul.

Crezi ca mai poate aparea si alcineva in afara de cele 3: Ceahlaul, Progresul si Tulcea in lupta pentru promovare? Si, de asemenea, care dintre Progresul si Tulcea reprezinta o mai mare amenintare?
Progresul e principala contracanditata mai ales ca si-au rezolvat si problemele financiare. Cred ca
Sportul nu si-a spus ultimul cuvint.

Saptamana care vine urmeaza discutia cu Niculae?
Sper sa reusesc sa ma intalnesc cu el saptamana viitoare...

Niciun comentariu:

free counters