marți, 6 ianuarie 2009

Visul frumos s-a terminat......


Am stat....am cugetat...m-am gandit daca sa public sau sa tac.....

Asa cum stiti ieri Vivi Rachita a primit un telefon de la Marian Manea prin care a fost anuntat ca din data de 29.12.08 nu mai este antrenorul echipei FC PLOIESTI.Toate vorbele pe care le auzisem inainte de craciun si care indicau asta le-am tratat cu raceala pentru ca sincer nu credeam asta....S-a scris ca Marius Shumudica (ptuuuu cioara ) este in tratative cu FCP....dar din cate stiam eu...regulamentul FRF interzice ca un antrenor in decurs de 1 an sa antreneze 2 echipe din acelasi esalon.....Am zis doar ca este un buf de presa.Stiam ca Vivi nu este suportat la club pentru ca tine cu suporterii si cu jucatorii.Stiam poate multe...dar nimic nu ma facea sa cred ca se poate intampla asta.

In fine.....Ieri toata ziua am primit apeluri de la un nr necunoscut......mai tarziu am aflat ca este al lui Dragos....dar nu am raspuns....ajung acasa intru pe mess si buf...mesaje....Vivi a fost demis.

M-am frecat la ochi....credeam ca nu vad bine.....am intrat pe Patraru.ro ... pe Prosport/Gsp/Liga2.ro.....peste tot aceasta stire.Pun mana sun sa ma interesez....era adevarat.

Telefoane peste telefoane...hai sa ne intalnim in Club14 sa vb....vine si Vivi.....


Am plecat in 14.....acolo in jur de 60 suporteri asteptau sa vina Vivi....si vb despre acest lucru.In sfarsit apare si el....si ne zice motivele.....care parerea mea sunt puerile:


Echipa joaca pe "Ilie Oana" si nu pe Astra(stadion ce ii apartine lu' Niculae), astfel clubul fiind obligat sa plateasca 50 de milioane lunar;
Echipa se numeste in acte "F.C. Ploiesti" si nu InterAgro cum ar fi dorit Niculae(pe principiul cine da bani dicteaza pana si numele formatiei);
Relatia mult prea stransa intre jucatori si Rachita, conducerea fiind nemultumita ca le ia apararea acestora;
Relatia mult prea stransa intre Vivi si suporteri;
Faptul ca Niculae a fost apostrofat de suporteri la meciul cu Otopeniul din vara si ca sa ma exprim ca Niculae:"am fsot injurat in propria mea casa";
A deranjat ca a avut functia de manager general, asta insemnand linie directa la patron.


Dupa toata discutia avand in vedere situatia de la club, suporterii au decis sa nu mai sustina in conditiile actuale acest club care nu mai reprezinta(odata cu demiterea lui Rachita) ceea ce s-a dorit in urma campaniei "Petrolul e al nostru".Si un mesaj pentru conducere:PUTETI SA ADUCETI PE CINE VRETI VOI(Tavi Grigore, Victor Rosca, Ursea, Talnar)!FARA VIVI SUNTETI ZERO PENTRU NOI!


Vineri la ora 17 vom organiza un miting in fata primariei...de ultima ora fiind faptul ca Andrei Volosievici si-a aratat dorinta sa vb cu noi....

Maine la stadion va fi o conferinta de presa prin care noi ne vom dezice public de aceasta echipa care a fost fondata de NOI si furata de Nicolae.

Deocamdata doar atat pot sa spun....mai sunt lucruri care le stiu dar care nu pot fi facute publice deocamdata.

O sa revin in zilele urmatoare cu detalii

Niciun comentariu:

free counters