marți, 28 aprilie 2009

Primarul i-a atitudine...ultimatum de 24 ore pentru Bercea!


Comunicatul de mai sus a fost trimis catre presa centrala de Primaria Ploiesti ieri in jurul orei 14:00.
In acest comunicat Andrei Volosievici cere conducerii Societatii Comerciale FC PETROLUL Ploiesti S.A ca in termen de 24 ore sa trimita draftul de contract pentru preluarea clubului.
In alta ordine de idei primarul anunta ca joi 30 aprilie se va intalnii de la ora 09:30 cu Claudiu Colesiu,director Compet la ora 10:00 cu George Negoitescu patrolul Kapronii iar de la 10:30 cu omul de afaceri Ionut Negoita.

Citeam aseara cand am aflat despre acest comunicat pe mai multe ziare de sport declaratia lui Bercea...(te cauta DNA) pe care o citez mai jos:
„Cum am plecat din Ploieşti au şi început să se facă valuri! Acum, gata, trebuie răspuns urgent, în 24 de ore! Să înţeleg că ceea ce s-a discutat anterior, cu paşii bine stabiliţi, nu mai este valabil? Exact aşa cum am vorbit, am redus capitalul social la cuantumul minim acceptat, 25.000 de euro, şi aşteptam ratificarea transformării care oricum nu se poate face mai devreme de 60 de zile, conform legii! Petrolul nu s-a abătut de la termenii dialogului cu partenerii de discuţie, în câteva zile urmând să trimitem şi draftul de contract stipulat în comunicatul de presă! Ne menţinem intenţia fermă de a ceda echipa municipalităţii! Despre toată această tărăşenie vă voi spune mai multe la întoarcere!”
Auzi bai asta....tu nu te-ai saturat ca 15 ani ne-ai dus cu pluta....ca de 3 luni ne minti cu nerusinare,ne faci sa credem ca vrei sa dai echipa iar tu HANDICAPATULE deja ai semnat contract cu un antrenor care sa vina din vara?
NOI NE-AM SATURAT SI TOT CE NE DORIM ACUM ESTE SA PLECI (SA NU ZIC SA MORI).Asa o sa faci sute de mii de oameni,de Ploiesteni Fericiti......
BERCEA DUTE LASA-NE.


PS. Mai tarziu poze de la mitingul de ieri.....sper sa-mi gasesc timp pentru asta!

Niciun comentariu:

free counters