miercuri, 15 aprilie 2009

Sa moara mama am director tehnic!

Ieri eram gata sa ma imbat(noroc ca trebuia sa plec la munca) dupa ce am citit pe PATRARU ca ``sa moara mama`` Sumi si-a luat la revedere de la jucatori.Motivul....poi marii conducatori ai ASTREI (care dracu o mai fi) s-au gandit sa-i aduca un director tehnic....nimeni altul decat rivalul de moarte alb-rosu (si cand va ziceam ca ne apropiem vadit de Dinamo nu ma credeati) fostul antrenor de la echipa naţională de tineret, dar şi tehnician al echipelor Dinamo Bucureşti, FCArgeş, Oţelul Galaţi, Dacia Mioveni, Ceahlăul Piatra Neamţ, Politehnica Iaşi plus Naţionala Libiei! Moldovan.
Sumi...sa moara mama s-a suparat si a vrut sa plece...dar s-a razgandit ca de ...criza si nu prea are unde sa se duca....
Acesta a declarat dupa instalare :„am venit să ajut, vreau să pun umărul la realizarea unei promovări. În fotbal tot timpul mai e ceva de învăţat şi de perfecţionat şi acesta este principiul după care mă ghidez”.
Sa moara mata?
Promit ca revin diseara....dupa ora 23:00 cu noi detalii.....o sa am si cateva convorbiri cu jucatorii!!

PS.Cumparati ziarul Romania Libera de astazi....nu veti regreta!!!!!

Niciun comentariu:

free counters