joi, 25 iunie 2009

Reunirea echipei


Ieri....200-250 de oameni au asistat la reunirea lui FC PETROLUL...reunire care pe langa vedetele trupei lui Bercea&Luca au mai fost prezenti si Cristi Vlad (am inteles ca si-a platit singur clauza de reziliere cu Astra) ,Liviu Mihai si Catarama,adica exact jucatorii care asta iarna au spus NU astrei dupa demiterea lui Vivi.
Ca deobicei Lupii Galbeni au fost la datorie..in peluza cu tabela (cea in care fiecare dintre noi am petrecut clipe frumoase) precum si la noua tribuna oficiala (care inca nu este gata.....cu toate ca au trecut.....ANI)

Atmosfera creata de suporteri pot spune ca a fost una frumoasa (atat cat am apucat sa vad,ajungand la stadion mai tarziu),demna de o echipa iubita.
Cel mai mult m-a bucurat ca la aceasta reunire am vazut atat copii cat si oameni cu varsta inaintata lucru ce denota dragostea pentru un club care a scris istorie ,dragoste pentru culorile GALBEN ALBASTU si SETE DE FOTBAL.

Sincer imi este FRICA....nu vreau sa ma mai frig iar asa cum am facut-o de atatea ori in ultimii ani,dar sincer imi este FOAME de fotbal,imi este dor sa vad PETROLUL jucand iar pe ILIE OANA.
Imi este dor de lumea si de atmosfera din stadion,imi este dor sa ragusesc tipand pentru echipa pe care o iubesc.
Iubesc PETROLUL din clipa in care m-am nascut si chiar daca stiu ca in acte este astra voi merge si voi incuraja acesti baieti atata timp cat BERCEA si JEGURILE lui nu vor mai fi la clubul asta.

Am incredere in vorbele lui VIVI ca va fi bine,nu stiu daca e bine sa am aceasta incredere dar o am.
Am un respect deosebit pentru acest om care a dat cu piciorul unui contract gras afara pentru 700 lei de la primarie.
Am incredere ca alaturi de el vom reanvia spiritul de PETROLUL acel nume care imi da fiori.

Asta nu inseamna ca noi trebuie sa stam cu mainile in san si sa asteptam.
NU.TREBUIE SA FACEM SI NOI CEVA....MACAR ACUM SA NE IMPLICAM SI NOI,SA FIM UNITI CA NIMENI SA NU POATA SA NE DESPARTA.

HAI SA FACEM ASTA DIN DRAGOSTE PENTRU PETROLUL.

PETROLUL TE IUBESC!

3 comentarii:

aditza spunea...

sa inteleg ca inca mai speri ?
Eu m-am resemnat deja. Daca am echipa locala ma voi duce la meciurile echipei locale din liga 1. Pana la noul Petrolul. Nu-s un tradator dar deja au trecut cativa ani in care am stat departe de fotbal din cauza acestui lucru.

LuP4eVeR spunea...

Eu unul tot mai sper..chiar daca speranta asta este din ce in ce mai mica...dar mai bine sper ca intr-o buna zi o sa am inapoi echipa decat sa ma duc si sa vad fotbal pe ASTRA.

real plan simple ultras spunea...

te rog pune-ma si pe mine ca sursa la prima poza, merci mult

free counters