sâmbătă, 26 decembrie 2009

Cadouri pentru copii si batrani

In Ajunul Craciunului, oficialii clubului Petrolul Ploiesti au vrut sa le faca o mica bucurie persoanelor pentru care soarta nu a fost chiar atat de fericita. Valeriu Rachita, Alexandru Crangu, Cristi Vlad si Octav Preda au impartit cadouri copiiilor de la Centrul de Plasament din Plopeni si persoanelor in varsta de la Centrul de la Liliesti. Oficialii "galben-albastrilor" au facut primul popas la Plopeni, acolo unde le-au impartit cadouri de Mos Craciun copiiilor aflati in acest centru.
0
Micutii au primit fructe, dulciuri, sucuri, dar si fulare in culorile Petrolului Ploiesti. "De acum vom fi suporterii Petrolului", au spus copiii, acestia manifestandu-si dorinta ca, de la anul, sa vina si la meciurile formatiei ploiestene. "Va asteptam si chiar o sa va ajutam sa veniti la meciuri. Ne bucuram ca am reusit sa va aducem putina bucurie in aceasta perioada", le-a promis Alexandru Crangu.

De la Plopeni, petrolistii au mers la Centrul de Ingrijire si Asistenta de la Liliesti, impartindu-le pungi cu cadouri celor care isi petrec batranetea in acest centru. "Tinem cu Petrolul si va dorim sa promovati la anul", a fost mesajul de multumire ce le-a fost transmis "galben-albastrilor". "Am ramas impresionat de ceea ce am vazut, atat la Plopeni, cat si la Liliesti. Imi pare bine ca, prin gestul nostru, le-am adus un pic de fericire acestor oameni", a spus Vivi Rachita.
1
2
3
4
5
6
7

Niciun comentariu:

free counters