sâmbătă, 6 martie 2010

PETROLUL PLOIEŞTI 2-0 FC Snagov



Scurt info

După cum titlul o spune, PETROLUL a câştigat astăzi în faţa celor de la Snagov (care ne-au învins in tur cu scorul de 3-0). Meciul a fost dominat de către lupi, care au reuşit să marcheze de două ori pe un teren impracticabil prin Constantin Stoica şi căpitanul Cristi Vlad din penalty.După acest meci, am mai urcat un loc în clasament, la doar 4 puncte de un loc promovabil.


Declaraţii după meci

Ţermure (Snagov) - "A fost un meci foarte greu desfăşurat pe un teren impracticabil. Echipa gazdă şi-a dorit mai mult victoria şi până la urma a obţinut ceea ce şi-a propus. O victorie meritată.
Terenul nu ne-a ajutat să ne facem jocul deoarece avem o echipă destul de tehnică şi cred că acest teren a influenţat rezultatul, Petrolul fiind o echipă mai mult de angajament, mai bătăioasă".

Vivi Răchită - "Ce pot să spun? Aprob ceea ce zice Ţermure: mi-am dorit mai mult victoria. Am avut o echipă de angajament, aţi văzut şi talia jucătorilor: LM, Pompiliu Stoica, C.Stoica. Ce să spun dacă ei zic că au fost dezavantajaţi de teren când au venit să tragă la 0-0 şi să joace pe contraatac?Noi a trebui să şi construim ca să cîstigăm. Mă bucur pentru angajamentul jucătorilor, chiar daca terenul a fost impracticabil, şi-au făcut datoria, au câştigat. Îi felicit şi suntem pe un drum bun. Mai lipesesc destule, dar suntem increzători că putem duce la bun sfârşit acest proiect. Meciul nu se poate discuta prea mult din punct de vedere tehnico-tactic! S-a jucat pe mingii la intamplare, am reuşit să marcăm de doua ori, puteam s-o mai facem de încă cel puţin două-trei ori. Sunt mulţumit de atitudinea in joc.
Jucători de pe doua posturi (fundaş central şi un mijlocaş) au fost introduşi după ce ieri şi azi noapte am văzut cum se prezintă suprafaţa de joc.
Am încercat să îndepartăm zăpada, ea fiind trasă cu o banca, am căutat solutii ca sa degajam zăpada, dar n-am reuşit să gasim sprijin nici la armata nici la închisoare."

Echipa de start

Ad. Vlad - M. Tudor, I. Neagu, D. Chiriță, P. Stoica - Benga, Cr. Vlad (cpt.) - Oprița ('71 Radchenko), L. Mihai ('59 Cataramă), Budescu - C. Stoica ('82 Plămadă)
Antrenor: Valeriu Răchită


În ansamblu un meci bun făcut de petrolişti, care vor juca urmatoarea etapă cu Sportul Studenţesc în “Regie”. Mai avem de zis doar: HAI PETROLUL !

Niciun comentariu:

free counters