joi, 22 aprilie 2010

PETROLUL-Fcm Bacău 4-0

Ieri în prezenţa a peste 1000 de spectatori PETROLUL a reuşit să "umilească" diavolii din Bacău cu neverosibilul scor de 4-0.
Spectacolul a început în minutul  32 când Budescu urmat de Radchenko in minutele 47 si 77 ca ultimul dar nu cel din urma sa fie Dimbi care in minutul 86 a închis tabela.
De menţionat că au mai fost vro 4 şuturi in bară şi de câteva ori am făcut mare portarul oaspete.

 Dupa meci Vivi Răchită a declarat:
"Am început destul de slab partida, iar după primele 20-25 de minute nu cred că se contura o victorie atât de clară. A fost acea execuţie a lui Budescu care ne-a descătuşat, iar la pauză am intrat ceva mai tare în băieţi, i-am certat puţin în vestiar, le-am cerut să se trezească şi să joace ceea ce pregătisem. Am înscris imediat după reluare şi, apoi, nu s-a mai pus problema învingătoarei. I-am felicitat pe jucători pentru victorie, pentru o parte din evoluţia lor, dar le-am cerut să se concentreze pentru meciul următor, cel de la Galaţi, care va fi extrem de dificil, ţinând cont de faptul că vom întâlni o echipă care luptă pentru evitarea retrogradării."

Urmează sâmbătă deplasarea la Galaţi unde FCP va da piept cu Dunărea (pe care în tur a umilit-o cu 5-0).

Niciun comentariu:

free counters