marți, 1 iunie 2010

Declaratii Vivi Rachita la PrahovaTV





Invitat aseară la emisiunea „Presing” de pe Prahova TV Vivi Răchită a afirmat următoarele:
Gestul de la Giurgiu =  "Nu vreau sa ma scuz, aceasta ieşire a fost cauzata de cel de-al patrulea arbitru, acesta spunându-i centralului ca l-aş fi injurat! Ceea ce nu este adevărat! Eu l-am certat pe Pompiliu Stoica pentru că  irosisem o ocazie bună de a marca - el neexecutând tocmai bine lovitura liberă"
"Nu-mi pare rău pentru "prieteni" ci pentru suporterii Petrolului pe care i-am dezamagit prin comportamentul meu."
"Este prima mea eliminarea in cariera mea de antrenor! Probabil o să fac un memoriu la suspendarea pe care, cel mai probabil, o s-o primesc!"
Egalul de la Giurgiu = "Cheia jocului a fost lipsa lui Adrian Neagoie pentru ca aveam nevoie la mijlocul terenului de un jucător care să distrugă jocul de pase al celor 3 mijlocaşi de la Giurgiu. Din păcate Cristi Vlad şi Budescu nu au reuşit să-i impiedice prea mult pe adversari. Am fost lipsiţi de şansă atunci când l-am pierdut pe Benga care mi-a făcut semn că nu mai poate după 20 de minute - el simţindu-se rău in seara premergătoare partidei de la Giurgiu."
Stadion = "Licitaţia va avea loc joi, 3 iunie 2010. Au venit unele firme să vadă amplasamentul viitorului stadion.  Nu am avut contestaţii şi sperăm ca firma care va castiga licitaţia să realizeze ceea ce ne dorim."
PromovareEu inca mai cred in promovare! Pe 12 iunie vom vedea ce se va intampla si pe 14 iunie voi anunta intr-o conferinţă de presă dacă voi continua sau nu alături de proiectul "Petrolul e al nostru". Sunte decis 99% să rămân dar vreau intai sa am o discutie cu Primarul Ploieştiului Andrei Volosevici. Vreau să discutăm şi despre centrul de copii şi juniori pentru că mă dor rezultatele obţinute de juniorii republicani la faza naţională!"
Viitor = "Din vara sunt doua posibilitati:daca ramanem in liga doua - sper sa pot oprii marea majoritate a jucatorilor si să mai aducem ceva jucători.
Daca vom intra in Liga I - se schimbă datele problemei , existând şi acei bani veniţi din drepturile TV. Eu vă promit că şi cu zero lei bani de transferuri sunt in stare să fac o echipă care să nu aiba grijile retrogradării! Sunt convins ca pot găsii acei jucători care pot să adere la un proiect şi cărora le voi oferi un proiect pe termen lung la o echipa la care se vrea performanţă."

"Toti cei patru jucători imprumutati in momentul actual la echipă( n.r.:Cataramă, Benga, LM şi Neagoe)  m-au rugat să vorbesc cu cluburile lor deoarece ei vor să rămână şi sezonul viitor la Petrolul"

"Sunt sanse mici sa jucam din vară tot pe Ilie Oană deci meciul cu Chiajna s-ar putea să fie ultimul meci disputat pe acest stadion pentru o periodă - sper să jucăm din returul campionatului viitor! Turul il vom juca pe Conpet!"
Sursa foto www.stirileprotv.ro

Niciun comentariu:

free counters