duminică, 13 februarie 2011

Doamne...mare e grădina ta!

Sunt înscris pe forumul DoarPetrolul de şase(6) ani....sunt al şaptelea user înscris.De atunci am aproape 300 de comentarii...Puţin spun eu...având în vedere punctele mele de vedere.Dar pentru ce scriu acest post....
M-am săturat de toţi userii care postează astăzi şi îşi mai aduc aminte anul viitor de acest forul.Sau atunci când echipa merge bine sau prost.M-am săturat de toţi cei care în cazul în care echipa merge prost sunt antrenori şi comentează.Ştiu că rostul unui astfel de forum este acesta dar să nu uităm situaţia în care suntem.Nu vrea ca unii analfabeţi (nici eu nu scriu corect gramatical...dar nici aşa) să-şi dea cu parerea.Întradevăr, parerea fiecărui-a contează, dar să-l lăsăm pe Vivi să-şi facă treba.Scriu aceste rânduri din cauza subiectului ANDREI VLAD...un alt mercenar care a fugit de la echipă.
Am apucat să vorbesc cu Andrei astăzi, dar nu o să divulg nimic din ceea ce am vorbit cu el...Şi asta din respect pentru Vivi şi pentru Andrei.
O să revin zilele următoare cu o postare referitoare la CUPA DE AUR A BANGLADESHULUI..Aştept comentariile voastre cu răspunsul la următoarea întrebare...PETROLUL A REUŞIT SĂ CÂŞTIGE ÎN 1993 CUPA PREŞEDINTELUI DIN BANGLADESH?

3 comentarii:

Anonim spunea...

da asa s-a auzit atunci a fost un miniturneu si petrolul a castigat cupa dar unde este ca nu a vazut-o nimeni

Anonim spunea...

normal ar trebui sa revina muzeului in cazul in care s-a castigat

LuP4eVeR spunea...

@Anonim: Aceasta cupa exista,dar nu se stie la cine.Zilele urmatoare o sa apara un post despre acest turneu...detin deja unele date dar vreau sa le pun cap la cap!

free counters