joi, 27 septembrie 2012

Nesimțire fără limite! Raul Petrescu, viceprimarul Ploieștiului, a cerut 125 de invitații gratuite, la tribuna 0, la meciul Petrolul – Steaua!


Surse din cadrul clubului ploieștean au confirmat faptul că viceprimarul PPDD, Raul Petrescu, solicită înainte de fiecare meci zeci de invitații, pe care le împarte prietenilor. Pentru meciul cu Steaua, în condițiile în care suporterii stau la cozi de sute de metri pentru a intra în posesia unui bilet, Petrescu a solicitat clubului nu mai puțin de 125 de invitații gratuite.
Contactat telefonic, primarul Iulian Bădescu a spus că nu poate să creadă că vicerimarul Petrescu a făcut așa ceva. Drept pentru care l-am contactat pe vicele Raul Petrescu, care a declarat, deranjat profund de întrebarea mea, că a cerut cel mult 35 de invitații, pentru consilierii locali și primari din județ. Petrescu minte, clubul primind solicitare pentru 125 de invitații la tribuna oficială, din partea viceprimarului. Valoarea invitațiilor cerute de Petrescu depășește 100 de milioane de lei. Nesimțirea acestor copii tâmpiți care au fost puși în funcții fără să aibă vreo competență nu are, așadar, limite.
Suporterii care vor să solicite invitații de la viceprimarul Raul Petrescu o pot face la numărul de telefon 0744626512. Că are destule! Vom reveni!
Dragoș Pătraru
Update: Vicele Petrescu m-a sunat după publicarea articolului să îmi ceară socoteală. Mi-a spus că totul este o minciună și că a primit doar 32 de invitații de la club. Neadevărat. Petrescu a solicitat 125 de invitații, primind de la club în jur de 40. Îl provoc pe viceprimar să publice numele celor care au primit invitație de la el. Și îi dau întâlnire la tribunal, unde mi-a promis că mă va duce. Ah, și m-a certat că i-am publicat numărul de telefon. Așadar, numărul de telefon al lui Raul Petrescu este: 0744626512

Niciun comentariu:

free counters