luni, 1 octombrie 2012

Noi ne facem treaba...voi cand jucati fotbal

Aseara Petrolul a pierdut iar. Nu vreau sa vorbesc despre asta dar vreau sa trag un semnal de alarma.
Aseara suporterii (aici ma refer doar la peluza 1) au aratat inca odata ca suntem primii in Romania. Coregrafie 3D in miscare asa cum doar prin turcia s-a mai vazut a amutit o tara intreaga. Noi.am fost la inaltime dar la nivelul gazonului jucatorii pareau din alt film. Ei nu au inteles inca ca astazi suntem 15000 care ii sustin si maine suntem aceiasi care ii injuram. Poate ca noi ne-am imbatat in vara cu apa rece poate ca ne-am supraestimat prea mult poate ca asta e valoarea noastra. Dar consider ca pe langa jucatori cea mai mare vina o are Rednic.
Aseara nu am vazut dorinta dar nici o strategie clara. Schimbari facute aiurea, un Cristea care joaca doar pe prima pagina in cancan,un Grozav care decand a venit nu joaca nimic. Am mai vazut un Bokila care doar cand se.loveste mingia de el marcheaza, un Hamza.folosit aiurea, un Oprita care sa.zbatut degeaba etc. Toaa ecipa a fos la pamant...noi la inaltime dar nu este deajuns.
Sper sa fie ultima infrangere pana la sfarsitul turului dar stiu ca sper degeaba.

Niciun comentariu:

free counters