luni, 22 septembrie 2008

Interviu Vivi Rachita

Dupa meciul cu Sportul am obtinut un super interviu cu antrenorul Vivi Rachita

Prima victorie in deplasare.A fost greu?Da, foarte greu.A fost o victorie muncita!Ii felicit pe baieti.Unde crezi ca s-a castigat partida astazi?Am avut si putina sansa dar baietii au dat dovada de spirit de sacrificiu si au izbutit o victorie mare care ne mentine pe primul loc!O mentiune speciala si pentru suporteri care au fost extraordinari.Chiar vorbeau baietii in vestiar dupa meci, ca v-au auzit strigand si mai tare atunci cand am primit golul si asta i-a mobilizat si mai mult!Dupa golul doi echipa s-a retras deliberat in aparare?Nu s-a retras!Am fost obligati de ei.am avut probleme pe benzi dar ma bucur ca axul central al apararii a rezistat.Evolutia lui Alexe?Decisiv astazi, cred ca ne-am gasit juniorul perfect.Da, asa cred si eu.Din pacate nu e pregatit la parametrii normali pentru aceasta perioada.
Ceva probleme fizice, accidentari in urma partidei de astazi?Din pacate da.Vodita s-ar putea sa aiba o problema la ligamentul genunchiului stang si am jucatori cu o pronuntata stare de oboseala.Miercuri in Cupa?Probabil voi folosi echipa a doua!Meciul are loc miercuri pe terenul 5 din Complexul Ghencea, incepand cu ora 16:00.Te-a surprins victoria Snagovului in fata celor din Buftea?Nu.Stiu forta celor din Snagov, din toate punctele de vedere.Deci urmeaza un meci dificil...Da!Foarte!De aia trebuie sa pregatesc bine meciul si voi sacrifica Cupa!Daca bat cu rezervele in Cupa - foarte bine!Mai am doar 16 jucatori valizi, Vlad, Catarama, Vodita si Florea fiind accidentati!Rohat, Mihalache, Tudor, Paun si Gafita sunt obositi.Cu cine sa mai joc miercuri?

Niciun comentariu:

free counters