miercuri, 1 octombrie 2008

Lasati-ne sa ne pregatim pentru liga I

Cand un antrenor de fotbal face sedinta cu suporterii si ii intreaba pe acestia ce prefera,sa incerce sa promoveze echipa in liga I inca din primul am si sa renunte la Cupa Romaniei inseamna dupa parerea mea ca acela este un club al suporterilor.Da este clubul FC PLOIESTI ,clubul pe care noi suporterii l-am fondat in urma cu 2 ani...clubul care anul trecut ne-a adus atata fericire.
Cand a venit vorba ca Vivi sa introduca in meciul de cupa cu Steaua II echipa a 2 a m-am gandit ca suntem o victima sigura.Pe o parte ma bucuram ca in sfarsit alergam doar dupa un singur iepure(promovarea)dar calculele hartiei nu s-au potrivit.
Cu o echipa carpacita in urma accidentarilor si cu jucatorii care intrau de obicei in primul 11 pe banca de rezerve,dar cu un Taka in zile mari FC PLOIESTI s-a inpus in fata Stelutei lui Jiji cu 3-2 calificandu-se in faza urmatoare a cupei
Acum asteptam la Ploiesti pe batranul ILIE OANA prazarii din Craiova( cei care au incercat mutarea acestui meci in banie promitand conducerii noastre toate incasarile din acest meci)
Acum sunt curios daca Vivi se va risca si va juca la victorie.Pe de alta parte mi-as dori ca echipa sa iasa din Cupa si tot efortul sa-l depuna pentru a indeplinii visul suporterilor de a juca in Liga I

LIGA I ATENTIE VEMIM

Niciun comentariu:

free counters