marți, 28 octombrie 2008

Ionuţ Neagu, erou la debut


Marţi, fundaşul de 23 de ani Ionuţ Neagu (foto) era pe ultimul loc, cu Forex, aflând vestea desfiinţării echipei pentru care juca de mai bine de un an. Miercuri, acesta a ajuns la Ploieşti, unde vineri a semnat contractul la noua echipă, CSM. Sâmbătă, Neagu a făcut un meci excelent. Pe lângă prestaţia bună din apărare, el a marcat şi un supergol, egalând, 1-1, în minutul 20, cu o lovitură de cap spectaculoasă, după o centrare a lui Liviu Mihai.
„De mult nu am mai avut asemenea emoţii şi nu m-am mai bucurat aşa”, avea să recunoască Neagu după meci. „Pentru mine, revenirea pe Ilie Oană a fost extrem de emoţionantă. Am stat câţiva ani, ca junior, la Petrolul şi era un vis al meu să marchez şi să fiu aclamat pe acest stadion. Am rămas surprins de atmosferă, de faptul că suporterii ne-au încurajat când eram în dezavantaj“, spune Neagu, jucător care are o poveste interesantă.Născut în comuna prahoveană Ştefeşti, Neagu a avut prima legitimare la Brădetul, echipa din localitate, după care a plecat la Petrolul, şi, mai apoi, la Şcoala „Nicolae Dobrin”. De acolo a fost cumpărat, pentru 20.000 de euro, de Rapid, prin intermediul firmei fraţilor Becali.De la Brădetul la Rapid!La Rapid, Neagu a jucat la satelitul din Liga a II-a, dar a prins şi banca de rezerve a primei echipe, pe vremea când antrenor era Dan Petrescu şi, mai apoi, Răzvan Lucescu, în sezonul 2004-2005. „Aveam o clauză prin care, la debutul în prima ligă, Rapid trebuia să mai dea 20.000 de euro. Cred că asta a fost cauza pentru care am stat pe bancă, fără să bifez măcar vreun minut oficial. Am jucat însă pentru Rapid în câteva amicale foarte tari, cu Auxerre şi cu Bordeaux, după care am plecat la Bistriţa şi, apoi, la Forex. Sunt sigur însă că va veni şi pentru mine ziua debutului în prima ligă, poate chiar acasă, la Ploieşti”, declară fundaşul de 23 de ani, care a impresionat la prima sa apariţie.
"L-am titularizat după doar două antrenamente! Am făcut câteva aşezări în teren, cu el şi fără el, şi m-am decis să-i acord încredere. Cred că are posibilităţi mai mari decât cele arătate la acest meci." - Valeriu Răchită, antrenor CSM Ploieşti

Niciun comentariu:

free counters