luni, 10 noiembrie 2008

Vivi sau Tavi

@Scriu doar din auzite si din ce scrie presa de astazi din Ploiesti!!!!!

FC PLOIESTI-Stiinta Bacau sau Vivi Rachita contra Tavi Grigore, 2 glorii pentru care suporterii ploiesteni au tot respectul dar oare cine merita mai mult respect?
Sambata pe o vreme rece circa 800 spectatori au asistat la ultimul meci al echipei de suflet a orasului si tot acesti 800 de oameni au strigat intr-un suflet Tavi Grigore.
Galeria nu l-a uitat si a afisat pe parcursul meciului o serie de mesaje printre care:
1982-2000 statistica nu contează... vei fi mereu în INIMA NOASTRĂ”, „Tavi un simbol etern... În faţa ta ne închinăm”, „441 de lupte pe care le-ai dat/să nu crezi vreodată că te-am uitat” şi „Nu-s cuvinte în lume să-ţi arătăm dragostea ce ţi-o purtăm”. Nu vreau sa fiu rau sau ironic dar un om care nu a vrut sa semneze pentru campania Petrolul este al nostru pentru ca mai avea de luat 3000$ de la Luca nu cred ca trebuie tratat cu atata generozitate.Nu contest cele 441 meciuri jucate doar sub tricoul galben-albastru dar nu cred ca merita atata respect.
Mai presus de asta daca ptr el s-a organizat asa ceva pentu Vivi,Cristi Vlad (cei care au spus DA in clipa 1) si Rohat ce trebuie sa facem pentru a ne revansa fata de ei?Oare ei nu merita respectul nostru?Pentru ca pana la urma Tavi a venit si a plecat dar Vivi,Cristi si Gigel sunt aici langa noi si lupta in fiecare saptamana pentru visul nostru visul de a ajunge in liga I.Lor trebuie sa le multumim pentru daruirea de care dau dovada.
Mai conteaza ca galeria si tribuna a 2a a scandat la sfarsitul meciului numele lui Vivi pret de 10 minute iar acesta imediat dupa fluierul de final a plecat la cabine?Dragos Patraru s-a rugat de el sa se duca si sa vorbeasca cu galeria sa rezolve acest ``conflict,, chiar daca pentru acest lucru a iesit din conferinta de presa.Si inca ceva ati vazut meciul Stiinta Bacau-SC FC? ati vazut cum se dadeau la o parte jucatorii bacauani?Ati vazut sambata cum jucau cu noi????
Dupa ``impacarea`` cu fanii Vivi Rachita a declarat:
Este problema mea cu suporterii şi e bine că ne-am lămurit. Mie mi s-a părut lipsă de respect faţă de echipă să strige numele unui adversar în timpul jocului. Pe teren jucau Cristi Vlad, Rohat, iar ei scandau numele antrenorului echipei adverse. Le-am reproşat acest lucru şi îmi menţin părerea. Este echipa lor şi trebuie să fie alături de ea, dar jucătorii s-au simţit puţin lezaţi de această situaţie”

Imi asum toata raspunderea pentru tot ce am scris!Este parerea mea despre aceasta situatie.Mai multe puteti urmarii in aceasta seara de la ora 21:00 la PrahovaTV

Niciun comentariu:

free counters