marți, 11 noiembrie 2008

Cine se scuza se acuza sau????

Articol preluat din ziarul Prahova (www.ziarulprahova.ro)

Chitu sustine ca e hartuit!
Presedintele executiv al FC Ploiesti, Dan Chitu, a anuntat ieri, intr-o conferinta de presa, ca a depus o plangere la Politie, si la o companie de telefonie mobila, deoarece, este hartuit de catre fostul colaborator al clubului FC Ploiesti, Adrian Teodorescu! Chitu a aratat telefonul mobil, sustinand ca a fost sunat de "sute de ori, la orice ora din zi si din noapte, de pe numarul de telefon 07218899XX, care ii apartine lui Teodorescu Adrian. Am primit chiar si 64 de apeluri pe ora, de la acest numar. Primeam beep-uri si la 6 dimineata. S-a desconspirat singur, uitand, la un moment dat, sa-si ascunda numarul, cum facea de obicei. Am prezentat plangerea si dovada la Politie, pentru ca cine face asa ceva poate fi considerat psihopat!" – sustine oficialul de la FC Ploiesti. Chitu a amintit mai multe episoade in care relatia sa cu Adrian Teodorescu era cu totul alta. “A dormit la mine si a mancat la mine in hotel si, poate, pentru el, am facut mai multe decat pentru copilul meu, uneori. Inclusiv angajarea lui la Moreni s-a facut datorita mie, pentru ca eu am vorbit cu Florin Bercea pentru asta. Tot eu l-am ajutat sa recupereze nu stiu ce datorii sustinea el ca are de la Moreni si i l-am dat pe Preda, jucatorul de la Petrolul, sa-l vanda si sa-si ia banii. Petrolul l-a dat gratis la Campina si eu i l-am dat lui, pentru a-l vinde la Targoviste" – a spus Chitu.
"Am refuzat Petrolul
pentru FC Ploiesti!"
In legatura cu scandalul despre care v-am mai informat intr-un numar trecut al ziarului, Stefan Dan Chitu, care este si membru in Comitetul Executiv al Federatiei Romane de Fotbal a dezvaluit printre altele: "In august, la inceputul lunii, am fost solicitat de Petrolul, de la cel mai inalt nivel de conducere al clubului, pentru a prelua postul de director general al acestei echipe. Eduard Alexandru a fost si el de fata si urma sa ramana la club, ca membru al Consiliului de Administratie. Am refuzat aceasta oferta, pentru care le multumesc celor de la Petrolul, deoarece le-am promis, inainte, lui Ioan Niculae si Marian Manea, ca voi veni la FC Ploiesti sa lucrez alaturi de colectivul de aici. Le multumesc pentru ca s-au gandit la mine si nu se stie daca, intr-o zi, nu vom avea alte tratative". Chitu a sustinut, in conferinta de presa importanta unei relatii bazate pe respect intre echipele ploiestene, care sa nu se lupte decat pe plan sportiv!". Aceeasi opinie a avut-o Marian Manea care a spus : "De cand a inceput campionatul ligii secunde, in care ne luptam direct cu Petrolul, va rog sa remarcati ca nu am dat nicio declaratie impotriva adversarilor nostri din Ploiesti".
Chitu a mai declarat: "Aceasta echipa, FC Ploiesti, cred ca va promova, deoarece eu am vazut cat de mult se munceste aici, incepand cu antrenorul Rachita si echipa sa, si continuand cu conducerea administrativa. Rezultatele foarte bune nu sunt intamplatoare!" – a spus oficialul echipei ploiestene.
In fata reprezentantilor presei, Chitu a mai spus: "N-am venit aici sa ma destainui vizavi de acest individ(n.n- Teodorescu) pe care nu-l pot numi om, dar trebuie sa fac anumite precizari. Am venit la acest club dupa ce am purtat o discutie cu domnul Ioan Niculae, caruia i-am promis ca ma voi alatura conducerii executive. Mi-am desfasurat activitatea asa cum am crezut eu ca este bine, sa-mi pun in practica experienta de conducator de peste 25 de ani, nu sa dezbin si sa bag intrigi intre conducatori, antrenori si jucatori.
Ma deranjeaza modul in care presa judeteana se comporta fata de aceasta echipa, care, de bine, de rau, este acolo unde este. Nu se apreciaza aceasta munca, pentru ca este o munca, sa stiti, punctele nu s-au adunat pentru ca facem blaturi. Vivi Rachita este un antrenor foarte exigent, iar eu dintotdeauna mi-am dorit un colaborator de acest gen. Eu niciodata nu am pus asemenea conditie, sa fie dat el afara(n.n-Teodorescu), cand am venit eu.
Nu el m-a adus la FC Ploiesti, pentru ca nu avea functie ca sa ma aduca. Oare, cum poate sa se apere in instanta, cand spune ca a intrat in combinatii, ca are mai multe blaturi decat meciuri jucate? Acestea sunt probe in plus la dosarul lui de persona non grata. El unde a fost, a facut decat rau. La Dunarea Galati a plecat cu scandal cu Brasoveanu, la Buzau, s-a judecat cu Dan Tulpan, pe care eu l-am convins, inainte de ultima infatisare a procesului, sa-si retraga plangerea. Apoi, m-am rugat de Florin Bercea sa-i dea si lui o functie undeva. L-a pus la Moreni, pe care a promis ca o promoveaza, dar n-a reusit, dupa care a venit plangand la mine ca a fost pacalit de Florin Bercea cu 5000 de dolari. Am informatii ca a incercat sa intre peste membrii galeriei, sa-i determine sa-mi scandeze numele intr-un mod jignitor. Eu ii apreciez pe suporteri pentru modul in care sustin echipa, dovada ca am decis sa platesc acea amenda de 200 de milioane de lei pe care clubul a primit-o in urma meciului cu Petrolul".
Rezultatele spun totul
Pe aceeasi tema, Marian Manea, presedinte al Consiliului Director al FC Ploiesti, a declarat: "Domnul Teodorescu a colaborat cu noi si, intr-adevar, si-a adus contributia la sosirea unor jucatori la FC Ploiesti - Carja si Frunza de la Otelul. Principala lui suparare o reprezinta faptul ca a fost declarat persona non-grata de catre FRF, dar ii amintesc ca picatura care a umplut paharul a fost scandalul de la meciul Dunarea Galati – Progresul, din finalul sezonului trecut. Inteleg ca supararea e mare, dar nu cred ca declaratiile din ultima vreme vin in sprijinul rezolvarii problemei, pentru a scapa de acest statut. Nu cred ca trebuia sa faca afirmatii de genul ca a facut mai multe blaturi decat meciurile pe care le-a jucat. Cat priveste promovarea echipei noastre de anul trecut, indiferent care a fost situatia, rezultatele spun totul. Nu poti sa obtii rezultate intr-un campionat intreg de Liga a III-a prin metodele pe care el le invoca. A mai spus ca, in opinia lui, cele mai bune echipe ale seriei sunt Ceahlaul, Progresul si Petrolul. E parerea lui, dar nu exista argument mai important decat rezultatele, iar noi am castigat la Progresul, am batut Petrolul in organizarea lor si urmeaza sa jucam cu Ceahlaul. Am vrut sa vina domnul Chitu langa noi, chiar am incercat sa-l mobilizez spunandu-i ca n-ar fi rau sa aiba in CV si o echipa promovata. L-am dorit pentru ca eu nu am timp sa ma ocup de toate problemele clubului, si nu din alt motiv. Sa nu se bata campii ca l-am adus sa rezolve probleme subterane, pentru ca, in 14 etape, nu am avut niciun penalti!"

Niciun comentariu:

free counters