marți, 17 februarie 2009

Imi este frica....

S-a terminat conferinta de presa....
Din cate am inteles nu s-a semnat nimik.....echipa va fi sustinuta financiar pana la sfarsitul returului de catre aceeasi macelari ai fotbalului romanesc,urmand ca intre timp sa se faca DONATIA....
Echipa tehnica ramane aceeasi.....adica in acesti plan Vivi nu apare nicaieri.
Cu ce se alege primaria??
1.Lotul de 26 jucatori...(nu se pot vinde fara acordul uneia dintre parti)
2.Centrul de copii si juniori ai clubului
3.Stema si toate denumirire inregistrate la OSIM

Se cauta o varianta pentru a putea prelua aceasta societate(primaria nu o poate lua pur si simplu) iar cea mai la indema varianta ar fi preluarea de catre SC HALE SI PIETE SA...

De ce imi este frica?....poi simplu....ne-au furat atatia ani si sincer ceva este necurat....se renunta prea usor la aceasta echipa....nu stiu din ce considerente....

Declaratii:
Nu vrem să câştigăm ceva anume, nu am luat această decizie pe baze economice, ci am vrut să redăm echipa ploieştenilor, care s-au manifestat prin două campanii” Florin Bercea

"NU CRED CA O ECHIPA A PLOIESTIULUI SE POATE INVARTI IN JURUL UNUI ANTRENOR ORI JUCATOR!"Andrei Volosievici

Mai jos declaratiile celor 2

Multumesc www.phonline.ro

Andrei Volosievici



Florin Bercea


Intrebari



Inca odata multumesc www.phonline.ro

Niciun comentariu:

free counters