joi, 5 februarie 2009

Sa ne aducem aminte........

Am fost suporterii unei echipe....ne-au furat-o Bercea si Luca.........Ne-am resemnat....am luptat impreuna si am facut alta....FC PLOIESTI....am mers prin coclaurile ligii a 3a din dragoste ....ne-am atasat de jucatori ....de antrenori...traiam un vis........AM PROMOVAT

A urmat o sarbatoare...cum Ploiestiul nu a mai vazut de ani....oameni iesiti in strada pentru dragostea lor....De la copii de 7-8 ani...pana la oamenii de 80 ani ,toti s-au bucurat pentru aceasta echipa

Asteptam toata lumea cu inversunare si dorinta de razbunare meciul cu SC FC PETROLUL ....am invins...am iesit invingatori pentru ca in aceasta echipa se cultivase dorinta de performanta...dorinta de lupta pentru noi suporterii:

Speram multe....dar......asa cum ne-am obisnuit am fost iar furati....de un om fara scrupule...de un om caruia noi i-am dat pe tava o echipa formata de noi suporterii.....o echipa pe care am iubit-o.

Dar nu-i nimik....o sa o luam de la capat....si poate ca intr-o zi o sa fim iar mandrii pentru o echipa...vom merge iar pe strada mandrii ca suntem PLOIESTENI.

Va multumim baieti pentru acesti 2 ani frumosi..2 ani in care ne-am simtit mandrii.....MULTUMIM!

Niciun comentariu:

free counters