miercuri, 4 februarie 2009

Ai fost la miting...te-am concediat Cristi Vlad dat afara de la FC PLOIESTI

După demiterea lui Vivi Răchită, urmată de mitingul în care suporterii blamau conducerea pentru alegerile făcute, conducerea lui FC Ploieşti a mai luat o decizie controversată: l-a exclus din lot pe căpitanul de până atunci, Cristi Vlad.

Prezenţa lui Cristi la acţiunea de protest organizată de suporteri, dar şi relaţia apropiată pe care acesta o avea cu fostul tehnician Răchită i-au încins pe preşedintele Marian Manea şi patronul Ioan Niculae, aceştia impunându-i noului antrenor, Marius Şumudică, să renunţe la serviciile jucătorului Eu plec cu capul sus de aici şi cred că mi-am făcut datoria din plin pentru acest club. Îmi pare rău că a ieşit aşa, dar asta este!”

Deci.......sa comentez....
Sincer ma bucur ca, Cristi a fost dat afara....ma bucur pentru el.Este mai bine asa....Cristi venind langa acest proiect pentru noi suporterii.
Cristi iti multumim pentru tot ce ai facut pentru noi....iti multumim ca ne-ai facut fericiti in fiecare sambata....iti multumim pentru ca ai fost alaturi de noi.Te asteptam la noua echipa...avem capitanul acum trebuie sa avem si echipa.
Mai jos il vedeti pe Cristi in actiune conducand peluza galben albastra


Multumim Cristi!
Sa auzim de bine!!!

Niciun comentariu:

free counters