joi, 26 februarie 2009

Vivi....consilierul primarului Volosievici





Primarul Ploieştiului, Andrei Volosevici, a anunţat, ieri, în cadrul unei întâlniri cu reprezentanţii mass-media locale, că a decis să-l angajeze pe Valeriu Răchită în poziţia de consilier personal. Şi asta, pentru a-l sfătui în privinţa mai multor aspecte legate de preluarea echipei de către Consiliul Local, primul pas, extrem de important, fiind evaluarea lotului de jucători al “galben-albaştrilor”, pe care actualii conducători ai clubului ar urma să o prezinte, mâine, primăriei. Mai exact, comisiei desemnate săptămâna trecută de Volosevici, din care fac parte reprezentanţi ai fiecărui partid politic din Consiliul Local.
“Proiectul Petrolul este în derulare. Intenţionăm ca, în două săptămâni, să rezolvăm problemele din punctul de vedere al modului de preluare, deci cele juridice şi financiare, cu acea comisie creată, şi intenţia mea este să existe şi un consultant personal pe care să îl am pe cabinetul meu, printr-o convenţie, în persoana lui Vivi Răchită. Sfaturile sale vor conta foarte mult mai ales pe partea de evaluare şi de necesităţi financiare pentru că nu ştiu lucrul ăsta şi, acolo unde nu ştiu, întreb. El cunoaşte foarte bine şi jucătorii, sunt situaţii pe care eu nu le cunosc şi atunci este normal să am un om în care am încredere şi în care cred că tot Ploieştiul are încredere, care să lucreze pe această parte privind implementarea acestui proiect”, a declarat Andrei Volosevici. Mutare inspirată pentru că, în mod cert, suporterii aşteptau apariţia lui Valeriu Răchită într-o poziţie care să-i garanteze participarea la proiect încă de pe acum.

Niciun comentariu:

free counters