joi, 5 martie 2009

10 motive sa nu ma duc la marele derby AstraII-AstraI





Duminica......08.03.2009 mare derby mare...ASTRA PLOIESTI II-ASTRA PLOIESTI I cu incepere de la ora 19:00 in direct la Sport.ro.....AM ZIS

De ce nu ma duc duminica la marele derby??

1.Nici una dintre echipe nu ma mai reprezinta(una mi-a fost furata...cealalta ciordita :)
2.Decizia membrilor galeriei,care au declarat public ca pana la vara nu vor/vom mai incuraja nici o echipa...si nu vom merge la nici un meci pana la vara.
3.Nu sunt femeie(ele avand intrarea libera )
4.Nu sunt deacord cu echipele tehnice ale celor 2 combatante.
5.Nu locuiesc in Moara Domneasca sau la cimitirul Bolovani deci prin urmare nu primesc pateuri si cola sau nu sunt platit sa cant.In alta ordine de idei nu sunt poponar (Zorro stie!!)
6.Pretul biletelor (100 lei trib II ,150 lei trib I).Sunt fan declarat al intrarii la un eveniment sportiv pe baza de bilet/abonament....atunci se vede cine iubeste acel club dar avand in vedere aceste preturi la un meci de liga2 intre ocupanta locului 4 si 8 pur si simplu cred ,ca este o strategia al lui Nicolae (ie iechipa mia) de a tine fanii departe de CASA MEA.Stai linistit sefu....nu va va mai deranja nimeni...niciodata.
7.Meciul este televizat.Postul Sport.ro va transmite acest meci duminica incepand cu ora 19.La acea ora incep stirile ....si app sunt si schimbul 3 si trebuie sa ma odihnesc si eu putin....asa ca nici la tv nu o sa-l vad.....Ufff...ce pacat!
8.Am jurat ca NICIODATA nu voi calca pe Astra....si imi voi tine juramantul pana la capat.
9.Mai sunt zeci de motive care ma fac sa nu mai calc pana la vara pe nici un stadion din Ploiesti.
10.Etcetera

Niciun comentariu:

free counters