sâmbătă, 6 iunie 2009

COMUNICAT

Eu...adica Aurel membru al grupului Mihai Bravu m-am decis ca incepand de astazi sa nu mai scriu pe acest blog.Cum am luat aceasta decizie?simplu.Toti care ma cunosc stiu ca sunt un lup pana la moarte,sunt un fan al PETROLUL PLOIESTI echipa care mi-a intrat la inima de mic.Am fost peste tot dupa aceasta echipa,am plans si am ras alaturi de ea.M-am bucurat de o victorie si am fost trist si am plans la un insucces.Mi-am dedicat o mare parte din viata acestui minunat nume,un nume care de mic copil mi-a fost intiparit in minte FC PETROLUL PLOIESTI.Am fost dus pe templul fotbalului romanesc ILIE OANA de la varsta de 4 ani si chiar daca atunci nu constientizam ce se intampla in jurul meu usor usor prin vene mi-a curs sange Galben-Albastru.
Cu durere in suflet si cu lacrimi in ochi in 2003 am decis sa nu mai iau parte la nici un meci pentru ca echipa de atunci nu ma caracteriza.A fost o perioada grea,o perioada neagra in care atunci cand la TV se transmiteau meciurile echipei preferam sa fac altceva.Ma uitam pe clasamente,pe rezumate dar parca nimic nu mai era ca inainte.Am avut puterea sa zic ``ACEASTA NU ESTE ECHIPA MEA``.
Cand a inceput campania PETROLUL E AL NOSTRU m-am implicat pentru ca asa cum majoritatea credeau,si eu credeam ca se va renaste spiritul furat de LIVIU LUCA SI FLORIN BERCEA.Si a renascut...chiar daca asta a insemnat ca 1 an sa colindam coclaurile tarii.Pot spune cu mana pe inima ca a fost frumoasa acea perioada.In sfarsit ma simteam iar mandru ca sunt petrolist si-mi exasperam prietenii si shefii cu aceasta minunata echipa fondata de noi.Eram mandru pentru acei jucatori care jucau cu gandul la noi,la suporterii din tribuna.
Promovarea in divizia B am sarbatorit-o asa cum se cuvine si urma una dintre cele mai frumoase veri din viata mea.
Inceputul de serie B a fost fenomenal ,victorie cu SC FC PETROLUL ,multe meciuri frumoase si din ce in ce mai multa lume la stadion.Desi se numea FC PLOIESTI aceasta echipa pentru toti era PETROLUL.Oameni in varsta ,oamenii care au prins performantele acestei echipe in timpul de glorie se regaseau in aceasta echipa.Totul parea atat de frumos incat de multe ori credeam ca visez....si da AM VISAT.
Totul s-a naruit...acel om care in fata a 2000 de suporteri promitea ca va face tot ce-i sta in putinta sa promovam in A si-a luat jucaria si a plecat.A plecat acolo unde un petrolist adevarat nu va calca niciodata,a plecat pe Astra lui.Visul nostru se risipise.

A fost prima deziluzie.

A doua deziluzie a fost asa zisa cedare,cesiune,vanzare sau ce o fi vrut sa fie a SC FC PETROLUL (mai trebuie sa va zic ca este ASTRA) catre primarie...care dupa 3 -4 luni s-a dus....pentru ca jegosii care ne-au furat fotbalul au datorii.Sincer in acest moment nu ma mai intereseaza fotbalul din Ploiesti..nu ma regasesc in niciuna dintre aceste2 echipe,pentru ca niciuna nu este echipa mea,echipa la care tata m-a dus la stadion.Nu mai este echipa pentru care chiuleam de la scoala,fugeam de la munca sa o vad.Nu mai este echipa pentru care ma trezeam in miez de noapte sa prind trenul si sa ma duc intr-o deplasare.Aceasta echipa pentru mine a murit.
Decizia este luata.Nu cred ca ma va mai poate intoarce ceva inapoi.
Sper din toata inima sa mai prind un meci pe Ilie Oana cu 5000 de spectatori in tribuna si sa strig din toata inima ASTA E PETROLUL.

Dar pana atunci.....LA REVEDERE!!!!

By LuP4eVeR

2 comentarii:

aditza spunea...

Si totusi ... poate se va intampla ceva bun cu fotbalul ploiestean...dar asta peste 50 de ani. Pacat pentru tine, pacat pentru Ploiesti

Anonim spunea...

Si uite ca am fost 5000 in deplasare la Buzau, avem dinou o echipa care sa ne reprezinte chiar in divizia A.Parca e un vis.Acum asteptam inaugurarea stadionului.Incredibil dar adevarat.Traim momente frumoase chiar daca nu avem nicio performanta notabila, ne bucuram de fotbal.Te saluta un vecin de cartier.,,,,Si la sfarsit fara orice acuze, noi vom canta cu zambetul pe buze.

free counters