luni, 24 august 2009

OPRITI ABUZURILE!!!!Alaturi de Bogdan

Un STEWARD fara minte l-a lovit pe Sponsoru cu o tija metalica in cap (trimitandu-l la urgenta) pentru motivul ca a vrut sa bea in pauza meciului o gura de apa.
Jandarmeria la sfatuit sa depuna o plangere penala impotriva acestui nenorocit,iar patronul firmei de paza ii ofera bani sa o dea la pace.
Starea lui de sanatate este buna (trebuie sa mai faca niste investigatii),este acum acasa refuzand internarea.
Detalii despre incident mai jos povestit chiar de el:


Sunt acasa acum am venit de la judetean , au vrut sa ma interneze cateva zile dar am refuzat, era o posibilitate si este o posibilitate sa apara un cheag , ma mai duc si spatamana viitoare sa fac un control ... multumesc inc-odata celor care au fost alaturi de mine !

in alta ordine de idei sa povestesc incidentul : am vrut sa iesim sa ne hid ratam; jandarmeria ne-a permis inafara de un paznic care a interzis accesul nostru in afara incintei in care eram cantonati ( daca iesiti nu m-ai intrati ); ok ,decat sa mor de sete mai bine ies, nu? el ofensat de faptul asta, ca ii dam peste mana , , ,jandarmeria nu-i tzinea partea, a inceput sa injure , unde noi am inceput ¨ba vb frumos ¨ el o scos o bara telescopica si a inceput sa ne ameninte ¨va lesin pe toti ¨ primul vazut primul servit si anume sponsoru in speta eu , o lovitura de pumn dupa o lovitura de telescop in cap fatala , eu pierzand-mi cunostiinta. revenidu-mi in salvare aflu cu stupoare ca jandarmeria este alaturi de mine si imi sugereaza sa fac plangere la politie ...
asta am si facut si in urmatoarele zile o sa dau firma de paza in judecata ( ca sa vedeti cat de vinovat am fost, paznicul a fugit si seful acestuia a incercat sa-mi spuna ca-mi va da o suma de bani sa-mi retrag plangerea (de ce oare) si nu are rost sa dam firma in judecata ca ne putem intelege ? deorece sunt vinovat, nu? ( asa pentru cei care ma acuza pe mine )

inc-odata multumesc celor care au fost alaturi de mine cu : cu caratul, griji facute , telefoane, ganduri de bine etc !
si cei care ai poza sau filmulet ceva de une pot identifica agresorul il rog sa ma contacteze si apropo la spital mi s-a spus 4 cm spre tampla si faceam coroane galben albastre pentru cine ? tragetzi Voi concluzia ...










Niciun comentariu:

free counters