vineri, 4 septembrie 2009

Iatan-Alexandru Iatan

N:15 Aprilie 1990
D: 2 Septembrie 2009 (19 ani)


Sa vorbesti despre Alex la trecut este foarte greu.Mai ales daca vorbesti despre un prieten,un prieten pe care l-ai cunoscut acum 2 ani si cu,care ai petrecut timp suficient cât sä il cunosti.M-am bucurat de prietenia acestui copil,un copil cuminte care nu isi dorea altceva decât sa intre intre buturi din minutul 1 sä apere cât mai bine si sä câstige niste bani pentru familia lui.Era singurul intretinätor al familiei,tatal si mama fiind someri iar sora lui era incä in scoalä.
Alex era tot timpul cu zâmbetul pe buze,era tot timpul vesel iubea viata.Când a venit la Ploiesti a fost uimit de dragostea Ploiestenilor pentru fotbal.Avea sä-mi zicä mai târziu cä isi doreste sä demonstreze cä poate face performantä astfel vrând sä multumeascä publicului.
Convocarea la lotul national de juniori a fost pentru el implinirea pe jumätate a unui vis.Era mândru cä va purta tricoul nationalei ,cä va apara culorile tärii sale.
M-a sunat când a aflat cä in ziua urmätoare va fi titular si mi-a spus cä va face tot ce-i stä in putintä sä nu primeascä gol.A primit unul ,era supärat dar si mândru ca nationala câstigase cu 2-1.El primea 300 euro diurnä si primä de joc bani pe care i-a trimis acasä in comuna Plosca Teleorman.
A fost bucuros când am promovat din C in B ,era mândru cä a participat la aceastä promovare,am särbätorit amândoi sus la Doroftei (la campion cum ii pläcea lui sä zicä), a plâns când noi galeria ne-am dezis de FC PLOIESTI zicând cä färä noi va fi foarte greu.M-a mai sunat dupä meciul de la Piatra Neamt când Astra a promovat,era bucuros cä va juca in liga I si a vrut sä ne intâlnim in Ploiesti sä särbätorim dar i-am refuzat invitatia.
M-am intâlnit ultima datä cu el inaintea meciului cu Rapid,am stat putin la bârfä si mi-a dat o invitatie la meci.Am luat-o zicându-i cä o sä o dau cuiva interesat pentru cä eu nu o sä vin la meci.Urma sä ne auzim dupä meci dar nu ne-am mai auzit.
Când m-a sunat Andreea miercuri si mi-a dat vestea am rämas färä cuvinte,am reväzut toate clipele petrecute cu Alex,toate clipele când ne contraziceam si ne ``certam`` pentru diferite chestii.Pe moment nu am realizat ce se intâmplase ,eram blocat,colegii din birou vorbeau cu mine dar eu nu realizam.Dupä vro 10 minute am sunat-o pe Andreea care mi-a confirmat ceea ce mi-a zis inainte.Alex murise pe terenul de fotbal,acel teren pe care-l iubea si care ii adusese bucurii.
Alex plecase sa apere alaturi de Cristi,Haldan,Mocanu,Vrabiorul buturile cerului si sä fie antrenat de Ilie Oana.
Maine la ora 12 trupul säu va fi condus pe ultimul drum de catre colegii de la Dunärea Giurgiu,Astra si de suporterii Petrolului care si-au anuntat prezenta.

Alex nu te voi uita niciodatä!
Ploiestiul iti multumeste ca l-ai aparat.
Te voi pästra mereu in inima mea!

Un comentariu:

iatan spunea...

foarte greu....
foarte trist...
tot timpul vei fi in gandu si inima mea ALEX...:((

free counters