joi, 14 ianuarie 2010

Bine ai (re)venit acasa Victoras


 EDIT:
Conform FcPetrolul.ro Chirita a luat decizia sa se retraga, plecand din cantonamentul de la Predeal.
Revin cu informatii


Aseara dupa lungi discutii Vivi a reusit sa-l readuca in curtea noastra pe Victoras Catarama.Deocamdata imprumut pana la vara dar cu optiune de cumparare.
Victoras a declarat pentru Liga2.ro :"Sunt bucuros că am fost lăsat să merg la Petrolul și vreau să le mulțumesc oficialilor Astrei. Am avut de ales între Dunărea Giurgiu și Petrolul, dar am preferat să aleg Ploieștiul și să fiu antrenat din nou de managerul cu care m-am înțeles cel mai bine în cariera mea. Plec în cantonament și mă voi alătura noilor colegi pentru a pregăti returul. Sper să devin cât mai repede titular și să ajung din nou la forma la care am fost atunci când m-a mai antrenat Răchită.",
Sa nu uitam ca Victoras a fost alaturi de noi la ultimul miting alaturi de Cristi Vlad.
Deja mijlocul echipei arata super, competitia pentru postul de titular se va da intre Vlad, Neagoie, Craciun, Benga, Oprita, Catarama si Popescu.
Acum tot ce ne mai trebuie este un portar si poate ceva varfuri de atac dar sunt sigur ca Vivi va rezolva si aceasta problema!
Sursa foto DoarPetrolul.ro

Niciun comentariu:

free counters