vineri, 15 ianuarie 2010

Chiru a spus ``STOP JOC``


Aseara eram in culmea fericirii cand am postat ca Victoras Catarama a ajuns la PETROLUL.Vestea ca Daniel Chirita a plecat de la echipa am primit-o telefonic de la cineva din anturajul echipei.Apoi pe FCPetrolul.ro am citit ca Chiru chiar a ``renuntat`` la fotbal.

Oficial Chiru a declarat pentru FcPetrolul.ro: "Cred că aşa era cel mai bine, să mă opresc în acest moment. Am hotărât că n-are rost să le blochez cariera fotbaliştilor tineri din lot, să-i las pe aceştia să aibe şansa să joace cât mai mult. În ceea ce mă priveşte, încă nu m-am decis dacă voi agăţa definitiv ghetele în cui sau dacă voi mai juca o vreme. Oricum, cu Petrolul voi colabora întotdeauna cu plăcere pe alte planuri, deja sunt doi jucători acum în lot, atacantul ucrainean Radchenko şi portarul Şerban, pe care eu i-am adus la echipă"

Pe de alta parte Vivi Rachita a declarat: "Îmi pare rău că nu a mai vrut să continue, dar asta este, în viaţa fiecărui jucător vine o vreme când trebuie să se retragă. Eu cred că nu a mai rezistat ritmului antrenamentelor, nu se mai putea concentra suficient, lucru cât se poate de firesc ţinând cont de faptul că are apoape 36 de ani. Va rămâne un apropiat al nostru şi va avea oricând uşa deschisă la club. Cu siguranţă, va exista o colaborare între Petrolul şi clubul lui Daniel Chiriţă, noi urmând să avem prioritate la transferurile jucătorilor lui"


Acestea au fost declaratiile oficiale, dar cred ca motivele acestei despartiri sunt altele.
1. Patraru spune ca totul a plecat de la o cearta intre Budescu si Chiru (La antrenamentul de azi, in timpul unei miute, Chirita l-a apostrofat pe Budescu, acuzandu-l ca nu vine inapoi sa isi ajute echipa (tipic pentru Bude!). ”Vedeta” petrolistilor a raspuns, iar Chirita s-a enervat si l-a injurat pe Budescu. Vivi l-a oprit si l-a scos din antrenament. Dupa masa de pranz, Vivi si Chirita au avut o discutie in camera managerului si au convenit (doar sunt nas si fin!) ca e mai bine pentru toata lumea ca Daniel Chirita sa se retraga. sursa Patraru.ro)
2. Chirita a fost nemultumit de situatia financiara/incerta a clubului si a preferat sa plece (asa cum a facut si cu Fc Ploiesti) cu toate ca nu cred asta.
3. Chiru chiar nu mai poate (sa fim seriosi).Aceasta afirmatie pica avand in vedere ``pofta`` de joc.Aduceti-va aminte meciul din ultima etapa cand alerga pe banda dreapta ca un copil.


Indiferent care ar fi motivele acestei despartiri eu unul tin sa-i multumesc lui Chiru pentru tot ce a facut pentru acest proiect atat anul trecut cat si in perioada Fc Ploiesti.


Sursa foto DoarPetrolul.ro

Niciun comentariu:

free counters