sâmbătă, 29 mai 2010

Declaratie Vivi Rachita

"Nu sunt multumit de jocul de astazi, probabil ca presiunea rezultatului si a promovarii ii apasa prea tare pe unii dintre jucatori. Luptam, insa, pana la capat si mai sunt doua meciuri pe care vom incerca sa le castigam. Obiectivul nostru era acela de a obtine numai victorii pana la finalul campionatului, iar pe 12 iunie urma sa vedem daca ne aflam sau nu deasupra liniei promovarii. Am facut un pas gresit, dar, inca o data, s-a demonstrat faptul ca Petrolul a jucat absolut toate meciurile numai pe teren. Aceasta este multumirea noastra si a suporterilor, cei care, s-a vazut, n-au fost foarte vehementi dupa acest rezultat. Echipa atat poate la acest moment"
"Pentru prima data in cei cinci ani de cand m-am apucat de antrenorat am fost eliminat. Practic, in acel moment eu ii reprosam ceva lui Pompiliu Stoica, dar arbitrul de rezerva, o femeie, a venit sa-mi spuna pe un ton vehement ca am depasit spatiul tehnic. I-am explicat ca nu poate sa inteleaga in ce tensiune ne aflam, pentru ca in joc este munca de un an de zile a unei echipe."
"Pe langa toate problemele de lot pe care le avem, astazi nici Benga nu s-a aflat in plenitudinea fortelor. S-a simtit foarte rau in noaptea de dinaintea meciului, iar dupa 20 de minute mi-a spus ca nu mai rezista. Din aceasta cauza am si fost nevoit sa fac prima schimbare atat de devreme."

Sursa www.fcpetrolul.ro

Niciun comentariu:

A apărut o eroare în acest obiect gadget