joi, 3 iunie 2010

Doua etape de suspendare pentru Rachita




Dupa ce a fost eliminat in meciul disputat de Petrolul la Giurgiu, antrenorul echipei ploiestene, Vivi Rachita, a fost suspendat ieri, de catre Comisia de Disciplina din cadrul Federatiei Romane de Fotbal, pentru doua etape.
Cum au mai ramas de disputat doar doua runde pana la finalul actualei editii de campionat din Liga a II-a, Rachita nu va putea sa isi conduca echipa de pe banca tehnica la meciurile pe care Petrolul le mai are de jucat: cu Concordia Chiajna- acasa si cu Victoria Branesti- in deplasare.
"Consider ca este o decizie exagerata. Este prima eliminare in cariera mea de antrenor si nu s-a tinut cont de acest lucru. Mai mult, mi-am cerut scuze imediat dupa meci pentru iesirea pe care am avut-o, chiar daca am fost eliminat pe nedrept, pentru ca eu nu am protestat la adresa arbitrilor, ci am avut o discutie cu unul dintre jucatorii mei", a declarat Vivi Rachita.
Fara antrenorul principal pe banca, Petrolul mai poate spera la promovare in conditiile in care va castiga ambele meciuri pe care le mai are de disputat si daca Sportul Studentesc, actuala ocupanta a locului secund, va pierde macar una dintre cele doua partide programate in acest final de sezon.

Niciun comentariu:

free counters