marți, 27 iulie 2010

HAGI - "Petrolul rămâne un nume mare în fotbalul nostru"

Gică Hagi nu putea lipsi de la meciul de la Braşov, urmărindu-şi la lucru propria echipă. "Regele" a stat în tribună, dar nu s-a mulţumit cu statutul de simplu spectator, dându-le deseori indicaţii jucătorilor de la Viitorul. Atât înainte de startul meciului, cât şi la final, Hagi s-a întreţinut minute bune cu Vivi Răchită şi cu Alexandru Crângu, iar după încheierea ostilităţilor a răspuns prompt solicitării reprezentanţilor mass-media, acordând un scurt interviu.
Gică, cum ţi s-a părut meciul cu Petrolul?
Eu zic că a fost un test foarte bun, ţinând cont şi de momentul pregătirilor. Am întâlnit o echipă foarte bună, iar astfel de meciuri te ajută să vezi parametrii la care se află jucătorii. Noi vrem să creştem în valoare în fiecare zi şi foarte mulţumit de cum au decurs lucrurile astăzi.
Ce impresie ţi-a lăsat Petrolul?
Petrolul rămâne un nume mare în fotbalul românesc, chiar dacă, din păcate, nu reuşeşte de ani buni să revină în primul eşalon. Am înţeles că are ca obiectiv promovarea, am văzut că are şi destui jucători cunoscuţi, cu experienţă.
Viitorul ce obiectiv are?
Gândul nostru este să câştigăm fiecare meci şi să fim un nume demn de luat în seamă în Liga a II-a. Nu ne-am fixat o ştachetă, rămâne de văzut ce se va întâmpla. În fotbal nimic nu este imposibil.
Ai dat indicaţii din tribună. Când te revedem şi pe bancă?
(râde) Tribuna era prea aproape de teren şi nu m-am putut abţine. O să vină şi momentul în care am să mă întorc pe bancă, dar rămâne de văzut când se va întâmpla asta.

Niciun comentariu:

free counters