joi, 15 iulie 2010

Si cum ziceam............

Comisia a redactat deja actele care dau drept câștigătoare a licitației asocierea dintre All Plan Construction și Alpine Bau. Din ce am înțeles, Baupartner a fost descalificată pentru că i s-au cerut ieri dimineață niște clarificări la care firma nu a reușit să răspundă în câteva ore. Rezultatul va deveni oficial după ce va fi validat de către primar, ceea ce se va întâmpla probabil mâine. În opinia mea, hoția e evidentă și voi continua să scriu despre ea vineri, în altPHel (îi anunț pe această cale pe cei care susțin că hoția asta trebuie trecută cu vederea doar pentru că stadionul trebuie făcut că nu sunt de acord cu modul ăsta de gândire. E vorba de acei oameni care mă aplaudau când scriam despre hoțiile pesediste, din perioada 2000-2008. Acum, când hoțiile au devenit portocalii, ele trebuie trecute cu vederea? Nu, fraților! Toți acești băieți sunt niște hoți! TOȚI, indiferent de culoare! Iau puterea pentru a face bani! De cele mai multe ori, ilegal!).
Am așteptat rezultatul licitației pentru că onor comisia mi-ar fi putut da peste nas descalificându-i pe primii doi ofertanți, care cred că au diminuat intenționat ofertele, în speranța că vor primi ulterior suplimentări (ceea ce se va întâmpla). Mai mult, anularea licitației ar fi dus demersul meu în derizoriu. Dar nu neapărat rezultatul licitației mă interesează. Ca cetățean, calitate în care mă gândesc să depun un denunț la DNA zilele astea, vreau și eu să știu ce motivație găsește justiția pentru a nu  pedepsi un primar care își acoperă un angajat pe care l-a prins că cerea șpagă în numele său. Volosevici l-a pus pe Muceanu să își scrie demisia după ce l-a confruntat cu oameni cărora acesta le-a cerut șpagă în numele primarului și în numele PDL. Mai mult, Volosevici a avut confirmări că George Muceanu, consilierul ăsu și membru în comisia de licitație, s-a întâlnit cu Todosia și cu Dietrich (primii doi clasați la licitația cu stadionul) pentru a aranja rezultatul licitației. Potrivit legii, domnule jurist Volosevici, pe care se presupune că o știți mai bine decât mine, astea-s fapte care se pedepsesc cu ani, nu cu bani.
Sursa www.patraru.ro

Niciun comentariu:

free counters