marți, 21 septembrie 2010

Rapid Bucureşti-PETROLUL PLOIEŞTI 5-0

Rapid-Petrolul s-a terminat urât pentru noi.Am luat 5 goluri de la un Rapid în formă maximă, de la o echipă care a jucat din primul până în ultimul minut.
Ce mi-a plăcut la Petrolul a fost dorinţa de joc.Au început meciul curajos, nu s-au retras în apărare (cum, cred că făceau 99% dintre echipele care jucau contra ciorilor).Am luat 3 boabe în doar 5 minute pe greşelile noastre.Dacă primul gol poate fi catalogat ca o nimereală, golul doi ne-a prins în imposibilitatea de a face un pas la off-side iar golul trei a venit dintr-o mare eroare de marcaj.Nu este posibil ca un jucător sa vina din marginea careului de 16 m nemarcat, să se înalţe şi să marcheze.
Parca scorul este umilitor dar Petrolul a jucat pe cartea atacului, nu s-a retras nici la 1-0 nici la 5-0.
Am jucat astăzi contra unei echipe unite, cu un fotbal bun şi cu jucători de clasă.Dar acest rezultat este parerea mea unul nemeritat.
Felicitări băieţilor din galerie care au cântat tot meciul, felicitări pentru tot ce au arătat astazi că înseamnă PETROLUL pentru ei.
Capul sus băieţi.Urmează sîmbătă meciul cu Argeş pe care trebuie să-l câştigati.

Declaraţia lui Vivi după meci spune multe: "Ce pot să mai spun după 0-5. După un asemenea rezultat nu mai sunt multe de spus. Cert este că asta este diferenţa dintre Rapid şi Petrolul, între bugetele celor două echipe. Rapid este o echipă care se bate la titlu, dar îi avertizăm pe rapidişti că la anul, când ne vom întoarce aici, nu vom mai fi aceeaşi, vom fi mai puternici."Astăzi am prins o zi mai proastă, am primit trei goluri în cinci minute. Am avut în echipă fotbalişti care nici nu au mai jucat în nocturnă până acum, nu au mai evoluat la un asemenea nivel. Noi am venit cu ce am avut mai bun, din păcate absenţa lui Florentin Dumitru s-a văzut"."Îmi pare rău pentru suporteri şi club, pentru că este un rezultat ruşinos. Principalul vinovat sunt eu, dar nici jucătoii nu vor scăpa, vor avea de suferit"
Mâine la rece o să încerc să scriu cronica acestui meci şi momentele deplasării.Ne sculam de jos, ne stergem de praf si mergem înainte.Sa ne vedem de promovarea noastră, să învaţam din ce am paţit şi să înţelegem că drumul până la victorie trece prin multe umilinţe.
  Mai jos câteva poze.Multumesc Viorel de la EVZ.RO















Written by the iPhone by LuP4eVer.

Niciun comentariu:

free counters