marți, 21 septembrie 2010

Rapid Bucureşti-PETROLUL PLOIEŞTI - prin vocea suporterilor.

Astăzi având de alergat prin oraşul asta,din autobuz în autobuz, din troleu în troleu şi stând la cozi nesfârşite de maşini că de PLOIEŞTIUL este un şantier "PROIECT VOLOsevici" , toată atenţia mea a fost la gura lumii.De la politică la datorii, reţete compensate, medicamente pentru diverse boli şi înjurături la adresa guvernului până la fotbal, toate le-am auzit astăzi în decursul a trei-patru ore.
Tot Ploieştiul (aici mă refer la bărbaţi fie ei tineri sau bătrâni) fierbe.Fierbe pentru meciul de diseară.Fiecare discuţie incepe cu PETROLUL , cu cele 12 puncte ale lor, cu victoriile pe bandă rulantă şi cu meciul de diseară.
Toată lumea e fericită că PETROLUL a picat cu Rrapid, toţi sunt încrezători în şansa băieţilor dar defiecare dată am auzit aceleaşi cuvinte: "Chiar dacă o să piardă o vor face cu fruntea sus".
Am intrat şi eu într-o aşa zisă polemică cu un tataie la vro 70-75 ani care susţinea sus şi tare că diseară PETROLUL va preda armele.Totul a plecat de la faptul că acest tataie (nea Vasile) tot mai credea că hoţii fotbalului ploieştean sunt la conducerea clubului.Am reuşit preţ de 3 staţii şi cu ajutorul altora să-l fac să înţeleagă că actuala conducere este a noastră a PLOIEŞTENILOR, chiar dacă nu în acte şi am mai obţinut promisiunea lui că de la ora 20:30 se va uita pe Sport.ro.
PLOIEŞTIUL fierbe, PLOIEŞTIUL îşi doreşte jocuri cu echipele mari ale României, suporterul Ploieştean s-a săturat să aştepte astfel de jocuri.Multă lume nu vrea să vadă un meci astra-rrapid ci un PETROLUL-Rapid.
Lumea este din ce în ce mai nerăbdătoare să privească live un meci al PETROLULUI în liga I .
Să dea DUMNEZEU ca diseară băieţii lui VIVI să mulţumească ploieştenii printr-un meci foarte bun nu neapărat printr-o victorie.Contează ca totul să plece din suflet, să se vadă că întradevăr joacă pentru suporteri.Şi sunt sigur că asta se va vedea diseară-

HAI PETROLUL

Un comentariu:

Anonim spunea...

Baieti..CAPUL SUS!! Trebuie sa ne regasim si sa luptam pt promovare pt ca acesta este obiectivul nostru nr1 anul acesta.Meciul cu rapid a fost doar unul de orgoliu dar noi ca niste adevarati profesionisti trebuie sa stim sa si pierdem si ne vom mai intalni si reintalni multi ani de aici incolo cu cfristii si vom avea timp sa-i prindem si noi intr-o zi proasta cand nu se vor astepta ei.HAI PETROLUL!

free counters