duminică, 17 octombrie 2010

Vivi a iesit in presa...


Şi a luat iar vina asupra sa...dar o împarte şi cu arbitrul

Vivi a declarat că se consideră principalul vinovat pentru eşecul de la Iaşi, însă a anunţat că va depune memoriu împotrivă brigăzii de arbitri şi va încerca să o recuze. Fostul fotbalist este de părere că prestaţia slabă a "fluieraşilor" nu este o întâmplare şi crede că ieşenii au încercat să "le pună beţe în roate" prahovenilor, "comandând" un arbitraj ostil pentru "lupi".

"La eşecul din meciul cu Poli Iaşi, principalul vinovat sunt eu. Brigada de arbitri şi-a pus şi ea amprenta serios asupra rezultatului. Când spun ceva, am şi argumente şi luni voi face un memoriu asupra brigăzii. Aş dori să o recuz. Fiind o echipă care trăieşte 90% din banii Primăriei, nu avem alte fonduri cu care să atacăm promovarea. Celelalte echipe au aflat lucrul ăsta şi doresc să ne contracareze cu metode nefotbalistice. Am început bine campionatul şi probabil că domnii care se uită de jos la noi au zis să ne oprească, pentru că ne îndepărtăm prea mult. Văd că au reuşit, prin aceste metode neortodoxe"

"Cred că ar trebui să fim luaţi în seamă, pentru că suntem membri ai Federaţiei Române de Fotbal. Suntem un club cu tradiţie, plătim impozite, amenzi şi tot ce ne cere Federaţia. Nu are cum să mă păcălească un arbitru care vine de pe băncile şcolii, pentru că eu am jucat atâţia ani, am şi titluri de campion, am evoluat şi în cupele europene", a mai spus antrenorul de la Petrolul Ploieşti.

"Nu cred că domnul Negoiţă (n.r. Ionuţ Negoită, noul finanţator de la AC MU Politehnica Iaşi) a avut timp să se familiarizeze cu lumea urâtă a fotbalului. Dar pe acolo, pe la Iaşi, sunt mai mulţi conducători decât fotbalişti. Vreau să le transmit oamenilor de acolo că tot pe primul loc sunt, cu toate eforturile lor"
Sursa declaraţie sptfm.ro

Niciun comentariu:

free counters