joi, 5 mai 2011

Blestemul egalului.....

Si ieri daca mai era nevoie Petrolul a remizat in deplasare la Turda.Cu aceeasi atitudine ca in meciul trecut adica jalnica FCP a reusit ``PERFORMANTA`` ca din trei meciuri sa adune tot atatea puncte.Se pune intrebarea...asta este adevarata noastra forta?
Am ramas pe locul 2 doar cu ajutorul altor echipe care-si apara CORECT sansele in fata contracandidatelor noastre.Meciul decisiv (dupa parerea mea) se va juca sambata.La Strejnic FCP va intalni Sibiul.O echipa pe care NICIODATA nu am reusit sa o batem in ultimii 7 ani de stat in B.
Determinarea jucatorilor trebuie sa depaseasca limitele.Baieti este in joc viitorul vostru.O mare parte dintre voi sunteti la sfarsitul ``vietii`` de fotbalisti.O promovare acum v-ar incununa TOATA cariera de jucator.Dati totul pe teren.Dati-va ultima suflare pentru visul nostru.Ganditi-va atat la voi cat mai ales la noi.La noi suporterii care v-am fost aproape la fiecare meci, care v-am aplaudat dar v-am si injurat atunci cand ati meritat.Demonstrati sambata ca toate aceste meciuri au fost doar o gresala.Demonstrati ca nu sunteti doar niste RATATI.Demonstrati ca VRETI sa ajungeti in LIGA I.
Noi ca de fiecare data vom fi langa voi.DAR....poate sambata va fi ULTIMA data cand va vom incuraja.

Niciun comentariu:

free counters