luni, 9 mai 2011

Mandru ca sunt PETROLIST...MANDRU ca SUPORTERII pot fi al 12-lea jucator!

Sambata la Strejnic, daca trebuia sa mai demonstrati cuiva dragostea pentru acest club, pentru aceste culori, pentru acesti jucatori ati DEMONSTRAT.Daca cineva punea la indoiala dragostea VOASTRA pentru acest club, sambata si-a dat seama cu varf si indesat ca poate sunteti cei mai frumosi suporteri din tara.Inca odata ATI DEMONSTRAT ca dragostea pentru PETROLUL intrece orice.Deziluzia celor sapte ani de divizia B, furtul echipei de niste oameni MESCHINI, tradarile si inselatul asteptarilor ani la rand si poate mai presus de toate situatia juridica v-au facut sa fiti NR1.
MULTUMESC eu, un fan, un PLOIESTEAN, UN PETROLIST crescut si educat in spiritul FC PETROLUL.Imi pare nespus de rau ca sezonul acesta nu am putut fi cu voi in tribuna de la Strejnic sau prin tara.Imi este nespus de dor de un meci LIVE de la marginea terenului.
In tot acest timp a trebuit sa ma multumesc cu imaginile filmate de VOI care de fiecare data imi fac pielea de gaina.Dar ce am trait sambata noapte cand am ajuns acasa e nepretuit.Pur si simplu mi-au dat lacrimile cand am vazut ce a fost la Strejnic.Am vazut 1000-1500 de suflete cantand din inima pentru PETROLUL.Cantand pentru echipa MEA.
Va multumesc celor care ati fost sambata la meci!
Va multumesc din suflet!!!!!

Un comentariu:

waven spunea...

Salut, puteţi să vă demonstraţi dragostea pentru Petrolul şi mândria de suporter printr-un text la http://3ditorial.eu/2011/05/07/concurs-fotbal-adevarat/

free counters