vineri, 1 iulie 2011

Si Mircea Sandu e dusmanul PETROLULUI???

Prezent ieri la Ploiesti in vizita la stadion, Mircea Sandu eternul presedinte al FRF a declarat ca la cum arata stadionul acum e greu de crezut ca va fi gata in Septembrie.Termenul realist al lui este primavara viitoare.Ciudat este (conform video vazut) ca nici Volo dar nici Vivi nu l-au combatut decat cu jumatate de gura.Poate ei stiu ceva mai mult.Imi permit sa-l cataloghez pe Sandu drept dusmanul PETROLULUI, pentru aceasta afirmatie.Sa nu uitam ca VOLO se tot bate cu pumnul in piept ca acest stadion va fi inaugurat in septembrie (dupa alte afirmatii ale lui ca s-ar termina in noiembrie 2009).Din surse sigure am aflat ca primaria a cam uitat sa plateasca constructorul, iar acesta a cam uitat sa munceasca.Daca in urma cu doua saptamani lucrarile erau in urma cu doua (2) zile, iata ca ieri din aceleasi surse am aflat ca sunt in urma cu doua saptamani.Daca zilele acestea primaria va baga mana in buzunar si va ajunge cu plata la zi, constructorul isi va aduce oameni si va ajunge iar la zi.Ieri la stadion munceau 10 oameni dintre care vro 4 probau tribunele intr-un somn profund.
De astazi si eu o sa fiu catalogat drept dusmanul FCP, dar asa cum am mai zis in ziua primului meci o sa-i trimit primarului o lada de bere pentru pariul pus la un meci de fotbal (asta DOAR daca in Septembrie se va juca fotbal.SEPTEMBRIE anul acesta).
Puteti vedea declaratia lui Sandu aici: http://youtu.be/3BwsZUkkc2s

Niciun comentariu:

free counters