duminică, 25 septembrie 2011

ACASA!

Dupa Mogosoaia,Moreni, Buzau iata ca in aceasta seara PETROLUL se intoarce ACASA.Se intoarce pe templul fotbalului Ploiestean unde a obtinut cele mai mari satisfactii.Daca acum un an parea o idee nebuneasca a unui om de care toti ziceau ca pune politicul in fata, iata ca astazi ILIE OANA isi va astepta oaspetii ca un hotel de 5 stele.
15000 de bilete vandute in doua zile, alti zeci de mii de oameni care vor vedea meciul la televizor si o dorinta IMENSA de performanta.Vuietul strazii vorbeste de la sine.Ieri mergand prin oras am auzit doar discutii legate de Ilie Oana.Tineri, tinere, batrani toti vorbeau la unisol despre OZN-ul PETROLULUI.Toti laudau omul care vineri a stat in umbra de parca nu el era cel care l-a facut.
IMI CER SCUZE primarului ANDREI VOLOSEVICI pentru toate cuvintele ``rele`` pe care le-am spus aici.Imi cer scuze pentru ca nu am avut incredere in promisiunile lui si ca am crezut ca sunt doar vorbe de primar.Imi cer scuze pentru ca am indraznit sa-i zic in fata ca macar copii mei sa ajunga intr-o zi sa calce pe noul Ilie Oana.Ii multumesc public pentru acest proiect, pentru ca a stiut vineri sa stea departe de politic si nu a venit cu o Elena Udrea sau mai stiu eu cine, sa taie o pamblica.Iti multumesc Andrei.
Acum este randul nostru, al suporterilor sa fim langa aceasta echipa, asa cum am fost peste tot.Sa cumparam bilete si sa intram pe templul nostru.Ilie Oana este al nostru si o sa-l avem atata timp cat vom avea grija de el.
15.000 de oameni vineri, circa 120.000 de vizitatori ieri la ziua portilor deschise si alti 15000 astazi dovedesc ca PETROLUL este SINGURA ECHIPA IUBITA CU ADEVARAT DIN PLOIESTI.

ILIE OANA-DORMI LINISTIT PETROLUL NU A MURIT!!
CINEVA ACOLO SUS SE BUCURA!!

Niciun comentariu:

free counters