luni, 14 mai 2012

MULȚUMESC PETROLUL





Aseară, după meciul cu Gazul, Petrolul ne-a adus o nouă bucurie în viața noastră.
După un joc superb și un rezultat pe masura 4-0 PETROLU s-a salvat matematic de la retrogradare.Toate emoțiile noastre s-au transformat în lacrimi de fericire.Am văzut copii (foarte mulți), oameni de vârsta a treia, fete și femei venite în tribuna noului Ilie Oană.
Stau acum și mă gândesc la început.Când pe arena de la Strejnic, Vivi Răchită, cu vro oră înainte de primul meci al FC PLOIEȘTI avea doar 14 jucători. Cu toate acestea PETROLUL a câștigat primul meci, în cupa României. Nu pot să uit deplasările din divizia C, unde o mână de oameni mergeam după această echipă și majoritatea ne credeau nebuni. Peste tot ni se spunea ca suntem o clonă a PETROLULUI și că niciodată nu vom fi PETROLUL. M-am bucurat de promovarea în B, am fost alături de echipă în clipele grele pe care doar câțiva le știau. Am cumpărat din banii noștrii apă pentru jucători când NIMENI nu ne era aproape. Am plâns când PETROLUL a pierdut și ne-am bucurat când a câștigat. Dar NICIODATA fanii FCP nu au plecat capul. Au fost acolo, alături de jucători, amintindu-le că indiferent de rezultat suntem alături de echipă. Am înjurat dar i-am și încurajat. Am suferit dar ne-am și bucurat. Ne-am bucurat pentru că ASTĂZI, această echipă ne face să strigam în gura mare ASTA ESTE PETROLUL MEU. Astăzi, PETROLUL arată ca o familie. Uitați-vă la reacția jucătorilor după golurile marcate ieri. Uitați-vă și veți vedea o familie. O familie care la PETROLUL nu a mai fost poate din 1995 când reușeam câștigarea Cupei.


 ILIE OANĂ spunea :” CÂND PETROLUL VA FI DIN NOU O FAMILIE REZULTATELE NU SE VOR LĂSA AȘTEPTATE”.
Astăzi, dacă mă întrebați răspund tare și răspicat : DA, PETROLUL ESTE O FAMILIE, plecând de la jucători și terminând cu ultrașii din peluză.
Jucătorii au reușit să ne bucure nespus, publicul fără comentarii (presa spune tot). Familia FCP a renăscut. Să sperăm că în campionatul viitor, FCP să ne facă și mai fericiți. Să fim acolo sus în clasament, să privim în jos și să le zicem tuturor : ASTAI AMBIȚIA, ASTAI TRADIȚIA iar „prietenilor” sa le trazmitem mesajul : NOI AM PLECAT DIN ”C„ si acum vă dăm la MUIE!!


Niciun comentariu:

free counters