miercuri, 24 octombrie 2012

In atentia primariei Ploiesti

vreau prin acest post sa atrag atentia primariei Ploiesti, consiliului local Ploiesti sau orcui il intereseaza.
Ieri am facut o vizita in parcul Constantin Stere (Bucov) intr-o plimbare. Toate bune si frumoase , parcul arata bine este ingrijit dar acum urmeaza.
Mi-am adus aminte ca in acest parc se regaseste un teren de fotbal la dimensiuni standard. Acesta apare si pe panoul harta de la intrarea in parc. Am ramas uimit ca nu am vazut nici un indicator care sa ne indrume intracolo. Mi-am adus aminte de locatie, pentru ca in tinerete copil fiind jucam fotbal la FCP si deseori faceam antrenamente acolo. Nu era un super teren dar arata bine. Acum?? Imaginile vorbesc de la sine, iarba.depaseste omul,iarba nu mai exista, dar portile sunt la locul lor (lucru ce m-a uimit).
Stiu ca pe timpul lui Vivi,acesta se plangea ca nu are terenuri disponobile pentru antrenamentele echipelor de copii. La doar cativa km de oras, se regaseste acest teren lasat in paragina de primarie. Este pacat. Nu sunt la curent cam cat ar costa reamenajarea acestui-a, dar nici efortul dar nici banii nu ar trebui sa fie o problema.
Nu imi doresc decat sa atrag atentia deocamdata. Zilele urmatoare o sa trimit un mail catre primarie si in functie de raspunsul primit o sa ma gandesc daca comunitatea Petrolista poate face ceva.
Voi cei, cativa cititori ai acestui blog ce credet a ar fi de facut? Sunt foarte curios ce raspunsuri o sa dati.

P.s un alt teren de fotbal din oras este scos la vanzare sub titlu de teren pentru constructii.Detalii zilele ce urmeaza!!




2 comentarii:

gabytza spunea...

am jucat si eu acolo fotbal cand eram mic, ma duceam cu prietenii cu bicicletele, este pacat de el, parerea mea este ca primarul tigaie nu o sa faca nimic in acest sens, dar merita incercat :)

LuP4eVeR spunea...

astept raspunsul primariei dar eu inca sper ca totul o saintre in fagasul normal

free counters