miercuri, 16 ianuarie 2013

DANIEL OPRITA



Recunosc..atunci cand a fost anuntata venirea lui, am fost nemultumit.Un stelist la Petrolul.Ce sa caute el ?
Dupa cateva meciuri m-am convins ca este un jucator profesionist si ca merita sa poarte tricoul galben albastru.
Ne-a ajutat, a marcat in meciuri cheie , a tras echipa dupa el, a devenit un adevarat lider.
Nu inteleg decizia de a renunta la el...este decizia antrenorului.
Oprita a declarat aseara pentru Digi Sport: "Sincer mi-aş fi dorit să îmi închei cariera la Petrolul, dar dacă nu mai sunt dorit ce pot să fac. Voi fi prezent la reunire şi voi avea o discuţie cu cei de acolo. Dacă nu mai sunt dorit, o să îmi caut altă echipă fie în ţară, fie în străinătate." a declarat Opriţa, în exclusivitate pentru Digi Sport.

Iti multumim Dinele pentru tot ce ai facut pentru PETROLUL. Iti MULTUMIM pentru ca ne-ai adus in Liga I. Iti multumim pentru TOT.

Niciun comentariu:

free counters