luni, 27 mai 2013

1995-2013

18 ani...de atata timp PETROLUL si suporterii acestei echipe nu au mai trait bucuria unei finale.
De atunci, suporterii au trecut prin incercari mari.Incercari la care unii au clacat dar altii au luptat sa le infrunte.Am trait tot acest timp cu speranta ca intr-o zi , PETROLUL va ajunge acolo sus..sus in clasament, intr-o finala si in Europa. Am trait cu speranta in tot acest timp dar niciodata nu ne-am dat batuti! Am fost increzatori in fortele noastra, am fost alaturi de echipa incercand sa o incurajam si fara buletine de Boldesti sau Moreni. Am fost acolo atunci cand echipa nu avea apa, am fost acolo cand echipa juca pe la Tarlungeni sau alte asezari ale minunatei noastre tari. Am fost langa echipa mii de oameni pe un stadion cu 1000 de locuri. Ne-am incurajat echipa pe stadioane unde noi eram ACASA si unde PETROLUL nostru juca indiferent de divizie. Am trait cu speranta in suflete ca maine va fi mai bine. Si acest maine a venit. Mai sunt cinci zile si finala se va juca. O finala pe care noi, astia mai tineri o stim doar din povesti. O finala in care 90 minute trebuie sa fim uniti. O finala pentru PLOIESTI si pentru TOTI PETROLISTII. O finala pe care o asteptam. Imi doresc trofeul, mi-l doresc din toata inima. Suporterii merita un trofeu. Un trofeu pentru toata suferinta lor. Parcursul din acest an ne face sa credem in el. PETROLUL de astazi este in EUROPA. Acolo unde din Iulie PETROLUL revine. Cum ar fi sa sarbatorim Cupa in Iunie, si participarea in EUROPA in Iulie? Spera cineva ca astazi PETROLUL va fi pe locul 2?
Noi ne-am facut datoria, ei si-au facut-o pe jumate.....urmeaza Cupa....sa dea Dumnezeu ca aceasta sa vina la PLOIESTI si inca de pe acum imi cer scuze in numele suporterilor pentru haosul ce se va abate asupra orasului in data de 2 cand ne intoarcem din Bucuresti!

Hai PETROLUL

Niciun comentariu:

free counters