sâmbătă, 21 martie 2009

Reporter Special

Buna ziua,

Sunt reporterul Adelin Pelisor detasat sa urmaresc meciurile ligi a 2a a campionatului national de mascarici fotbal.Astazi voi scrie despre 2 meciuri foarte importante in care echipele noastre nationale (din oras) au fost antrenate.....
Despre ce meciuri este vorba??Poi ce microbisti sunteti daca nu stiti asta?FC PLOIEŞTI – FC BOTOŞANI si LOTUS BĂILE FELIX – PETROLUL... ma scuzati...am gresit...FC ASTRA II-FC SARMA BOTOSANI si FC ASTRA I 2003-FC STATIUNEA BALNEOCLIMATERICA BAILE FELIX.

Dac eu am fost detasat la Ploiesti...(de criza financiara) colegul meu Puparin Adelin a fost la tratament la Felix (sufera de ceva afectiuni la cap)...dar vorba lunga saracia omului...sa incepem!

FC Ploiesti-FC Botosani (2-1 marcatori pentru ploiesteni St.Ciobanu si Odoroaba din 11 metri ..mai conteaza ca era min 90??)

``Sa moara mama`` si-a condus din calitatea sa oficiala de Director Tehnic exemplar echipa astazi...aceasta echipa de care pana acum ceva timp zicea ca face blaturi la toate meciurile,si cu o asezare gen 4-4-2 toata lumea in atac si toti in aparare...a reusit primele 3 puncte din acest retur...mai conteaza ca in ultimele 10 minute jucatorii imbracati in galben albastru picau secerati in careu si cerseau (cred ca si cersetorilor de la Omnia le era ciuda) o lovitura de la 11 metri?Dar mai mira pe cineva>??
De cand a sosit la conducere Stefan Chitu, FC Ploiesti a renuntat la atingerea performantelor fotbalistice pe teren, perfectionand alte mijloacele, dintre cele au terminat fotbalul romanesc în ultimii 20 de ani. Dacă va ajunge in prima liga, FC Ploiesti o va face prin ”mijloace specifice”. Ce nu pricep este cum poate Ioan Niculae sa dea bani grei pentru pacaleala asta! Dar asta e exclusiv problema lui Ioan Niculae.
``Ie iechipa mia`` a jucat iar acolo unde-i este locul....la cimitirul Bolovani pe arena de 4 stele la care Nicolae nu tre sa plateasca (mi-e mila de bietii baieti de la Otopeni maine).Ce sa faci daca o mana de handicapati nu au fost deacord ca ``IE IECHIPA MIA`` sa joace pe templul fotbalului Ploiestean ILIE OANA.GATA am bagat prea mult in seama aceasta echipa....dau legatura colegului meu Puparin Adelin.

Buna ziua,

Sunt Adelin Puparin si transmit de aici din Baile Felix meciul
LOTUS BĂILE FELIX – PETROLUL (sincer nu stiu care) ( 2-1)

Cu o echipa de mercenari care pun botul la orice banut oferit de unii sau altii echipa Ploiesteana s-a incurcat iar in aceasta etapa....
Rezultatul spune tot...asa ca domnul Sebi...citestea asta (citat www.patraru.ro)
Vreau doar sa ii spun lui Sebi Tudor ca ar trebui sa isi retraga afirmatiile imbecile facute in urma cu o saptamana, cand spunea, impotriva evidentelor, ca echipa sa nu este pe un loc pe care sa il merite in clasament. Ba da, Sebi, echipa ta, formata din mare parte din blatisti de meserie, care au grija sa isi ia banii din alte parti, daca sumele cuvenite prin contract le sunt taiate, este exact pe locul pe care il merita in acest moment. Iar tu ar trebui sa lucrezi mai mult pentru a creste ca antrenor, lasandu-i pe altii sa judece daca echipa ocupa un loc meritat.

2 comentarii:

aditza spunea...

Ce bine imi pare ca nu mai tin cu nicio echipa. Nu ma mai doare capul de prostii ca astea, de probleme de perspicacitate cum ar fi " Care este Petrolul cel adevarat?" AM fost si eu odata in deplasari si la meciurile de acasa saptamana de saptamana, am trait momente frumoase, dar gata au trecut si m-am dezmeticit. Fotbalul din Ploiesti este "falsificat". Mai bine ma duc la fotbalul de jos, unde am vazut deasemenea un meci de fotbal, care mi-a si placut pe deasupra. Duminica 22 martie merg la Filipestii de Targ sa vad meciul contra Ologenilor, din liga judeteana zona vest. Macar stiu ca e un fotbal mai de "mahala". Meciul de saptamana trecuta a fost chiar unul bun pe care l-as fi crezut de liga a doua daca nu stiam cine joaca.

Anonim spunea...

Nu vad de ce se continua pe aceasta linie cu discutii si pareri contra unor formatii care nu ne reprezinta. O gluma buna este intotdeauna savurata dar poate non mediatizarea unor hoti nu iar mai transforma pe acestia in backbone-ul societatii republicane.Cred ca altele sunt probleme de acum si lupta noastra ca si suporteri trebuie manevrata inspre directia discutilor,intalnilor si solutilor de mediatizare pro Petrolul.
Asadar cele doua echipa fara interesul nostru vor disparea de pe paginile de sport din tara ( asa cum au inceput sa o faca ) locul lor fiind luat intotdeauna de subiectele cu target maxim

free counters