duminică, 30 decembrie 2012

Maine anul se inoieste

Maine anul se inoieste...pentru noi toti petrolistii.
Anul acesta am trait asa cum noi, suntem invatati. Am trecut de la agonia salvarii de la retrogradare la bucuria terminarii pe locul sase anul acesta.
Am trecut de la infrangerea la masa verde in partida cu steaua la minunata victorie din Stefan cel Mare. Am trecut prin multe greutati dar cum ar arata viata unui petrolist fara aceste greutati? Urata...va spun eu. Noi petrolistii adevarati suntem invatati sa suferim, sa plangem ca sa ajungem sa ne bucuram si sa radem. O viata atat de frumoasa si atat de dulce cum numai noi stim.
Acum in pragul anului nou, echipa Mihai Bravu Blog va ureaza caldurosul LA MULTI ANI si la MULTI BANI si va doreste ca anul 2013 sa va gaseasca pe undeva in Europa, pe un stadion incurajand echipa PETROLUL.


Niciun comentariu:

free counters